|
کدخبر: 334404

قیمت خودرو ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت ها شکسته شد + جدول

با بررسی قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار امروز شاهد روند کاهشی در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با ثبات قیمت نیز رو به رو شده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

اقتصاد قیمت خودرو ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت ها شکسته شد + جدول

در بازار خودرو ایران  امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ شاهد تغییر قیمت ها و روند کاهشی آن ها بوده ایم. امروز دامنه نوسانی قیمت ها تقریبا چیزی بین  ۱  تا ۱۵  میلیون تومان برای خودروهای داخلی  و محصولات مونتاژی با تغییر قیمت ۳ تا ۵۰ میلیون تومانی در بازار بوده است. خودروهای خودروسازان داخلی روند کاهشی داشته اند. در ادامه نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی و وادراتی موجود در بازار ایران خواهیم داشت.

خودرو های داخلی

ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیک است که با ریزش ۱۲ میلون تومانی به  قیمت ۵۱۸ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین گران ترین خودرو داخلی دنا پلاس توربو است که در بازار ایران با افت ۱۱ میلیون تومانی ۹۵۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. پر فروش ترین خودرو بازار داخلی پژو ۲۰۷ هست که امروز ۲۰ شهریور با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان فروخته می شود.

از دیگر خودروهای داخلی که در جدول به آن اشاره رسید پژو پارس TU5 است که از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز ۱۱ میلیون تومان افزایش یافته است. این خودرو پس از افزایش قیمت، به نرخ ۸۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از جدید‌ترین محصولات شرکت سایپا از اوایل هفته شیب منفی را تجربه کرده و امروز با افت سه میلیون تومان در کانال ۴۹۷ میلیون تومانی قرار گرفت.

 

خودرو داخلی (1)

خودروهای وارداتی

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است فیدلیتی ۷ نفره که با قیمت یک میلیارد و هفتصد و هشتادو پنج میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی اکستریم VX  است که در بازار ایران چهخار میلیارد و چهارصد و ده میلیون تومان قیمت گذاری شده است. پر فروش ترین خودرو وارداتی هیوندا سانتافه  است که امروز ۲۰ شهریور با قیمت چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان فروخته شد.

خودرو وادراتی

هونگچی H5  از برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌ قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تا حدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار پر کند این خودرو امروز با رشد ۵۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها