|
کدخبر: 334533

وضعیت بازارهای پولی و مالی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

آرامش عجیب دلار در بازار آزاد

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ را در این گزارش مشاهده می کنید.

اقتصاد آرامش عجیب دلار در بازار آزاد

در بازار امروز بورس، بعد از نخستین روز ریاست صیدی، شاهد ریزش بودیم؛ اما قیمت سکه و طلا همچنان افزایش یافت. قیمت دلار نیز در بازار آزاد نوسانات زیادی را تجربه نکرد.در این گزارش نگاهی به بازار بورس، طلا، سکه، ارز، ارز دیجیتال و خودرو در ایران داریم.

وضعیت بورس در اولین روز ریاست صیدی

در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، بازار بورس در اولین روز ریاست حجت الله صیدی با کاهش نسبی شاخص کل و افت قیمت نمادهای بورسی بازار را به پایان رساند. در پایان معاملات، شاخص کل بیش از ۳ هزار واحد کاهش یافت و این افت باعث کاهش برخی از نمادهای معاملاتی شد کهدر نقشه پایانی بازار رنگ قرمز به خود گرفتند.

معاملات در این روز با شروعی نزولی آغاز شد و در ادامه این نزول، تدریجاً افزایش پیدا کرد. در نیمه روز، ریزش قابل توجهی رخ داد و شاخص کل نزدیک ۱ هزار واحدی ریخت.

نقشه-بازارشاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند رشد کاهشی شد تا با رشد محدود ۴۸۶۷ واحدی به ۶۷۳ هزار و ۵۵۶ واحدی رضایت دهد. در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بالای ۴ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۶۷,۷۳۳,۹۹۵.۴۵۶ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۵۲,۲۳۸.۶۳۵ میلیارد ریال و حجم معاملات ۹.۲۰۱ میلیارد سهم است.

وضعیت-بورس

قیمت طلا و سکه دوباره اوج گرفت

قیمت طلا و انواع سکه در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام گردید. امروز، سه‌شنبه، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان رسیده است. همچنین، قیمت هر سکه امامی ۴۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و قیمت هر سکه بهار آزادی ۳۸ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان در بازار خرید و فروش تعیین شده است.

جدول-قیمت-طلا

 

قیمت روز انواع ارز در بازار آزاد ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

در جدول زیر می توانید قیمت انواع ارز در بازار را مشاهده کنید.

ارز(1)

 

قیمت خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی و محصولات مونتاژی  قیمت ۳  در بازار خودرو هستیم. خودروهای خودروسازان داخلی روند کاهشی داشته اند. در ادامه نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی و وادراتی موجود در بازار ایران خواهیم داشت.

خودروهای داخلی

خودرو داخلی (2)

 

خودروهای مونتاژی

خودرو وادراتی (2)

 

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین امروز به ۵۶,۱۳۳ (پنجاه و شش هزار و یکصد و سی و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۷۲ درصدی داشته است.

قیمت اتریوم امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۳۹ درصدی داشته است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها