|
کدخبر: 334555

شرایط فروش این خودروی تمام برقی جذاب اعلام شد | اسکای ول ET۵ چند ؟

شرکت بنکا شرایط فروش خودرو اسکای ول ET۵ را برای شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند هزینه این خودروی تمام برقی جذاب را در دو مرحله پرداخت نمایند. در این شرایط، نکته‌ای که شرکت بر روی آن تأکید کرده، امکان سفارش خودرو با واریز در دو مرحله و زمان تحویل کوتاه‌مدت است.

اقتصاد شرایط فروش این خودروی تمام برقی جذاب اعلام شد | اسکای ول ET۵ چند ؟

شرکت بنکا یک مزیت ویژه برای متقاضیان این کراس‌اوور تمام برقی در نظر گرفته است؛ به این صورت که تمامی متقاضیان می‌توانند قبل از ثبت‌نام به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و از این خودرو تست درایو بگیرند. این بدان معناست که شما می‌توانید قبل از خرید، دقایقی را با این خودرو رانندگی کنید. برای جزئیات بیشتر، با گسترش نیوز همراه باشید.

اسکای ول ET۵ در حال حاضر تنها کراس‌اوور تمام برقی شرکت نبکا است که به تازگی در خیابان‌های کشور دیده شده است. شرکت نبکا عنوان تجاری شرکت SKYWELL را در ایران در اختیار دارد و به تازگی طرح فروش اسکای ول ET۵ را نیز اعلام کرده است.

طبق بخشنامه فروش این خودرو، قیمت اسکای ول ET۵ برابر با ۲ میلیاردو ۱۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است و این مبلغ در دو مرحله از مشتری طلب می‌شود. در مرحله اول باید مبلغ ۱ میلیاردو تومان پرداخت شده و در مرحله دوم ۱ میلیاردو ۲۳۸ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ضمناً موعد تحویل اسکای ول ET۵ پس از واریز کل مبلغ ۱۵ روز کاری است که مدت زمانی بسیار هیجان‌انگیز خوهد بود.

شرکت نبکا برای اینکه خیال متقاضیان را بابت این خودرو برقی راحت کند، امکان تست درایو اسکای ول ET۵ را مجتمع تجاری نیایش مال فراهم کرده است. پس افراد مشتاق خرید این خودرو می‌توانند به بررسی خودرو در تمامی ابعاد آن بپردازند. لازم به ذکر است که برای انجام تست درایو، حتماً باید در سایت شرکت بنکا به نشانی https://nebkaev.ir/ ثبت‌نام کنید.

ثبت نام اسکای ول ET۵ از روز دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان باید به سایت فروش محصولات شرکت نبکا به نشانی https://nebkaev.ir/sales/ مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهند. همچنین امکان ثبت‌نام حضوری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگان شرکت نبکا وجود دارد.

نکته: پس از بستن قرارداد امکان انصراف از خرید به هیچ عنوان وجود ندارد.

 

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها