|
کدخبر: 334583

گلکسی A16 5G، این گوشی جذاب و اقتصادی را بشناسید

اخیراً تصویری از گلکسی A16 5G منتشر شده است. بر اساس این عکس، گلکسی A16 به عنوان یک گوشی اقتصادی، طراحی جذابی خواهد داشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد در ماه دسامبر (آذر تا دی) گلکسی A16 5G را معرفی و به بازار عرضه کند. در حالی که این شرکت بزرگ کره‌ای هنوز به‌طور رسمی از گلکسی A16 5G رونمایی نکرده، اما اخیراً تصاویری از زوایای مختلف این گوشی اقتصادی جدید به بیرون درز کرده است.

اقتصاد گلکسی A16 5G، این گوشی جذاب و اقتصادی را بشناسید

افشای تصویر گلکسی A16 5G

تصویر منتشر شده از گلکسی A16 نشان می‌دهد که سامسونگ برای این گوشی یک تاچ قطره‌ای طراحی کرده است. همچنین، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سه ماژول دوربین به‌صورت عمودی و در یک راستا در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. در سمت چپ فریم این گوشی، درگاه سیم‌کارت و در سمت راست، دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش و روشن (که همچنین به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می‌کند) قرار دارند.

انتظار می‌رود گلکسی A16 5G به یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد. در گیک بنچ هم دو چیپ برای این گوشی رویت شده است؛ یکی دیمنسیتی ۶۳۰۰ و دیگری اگزینوس ۱۳۳۰ .

A16

از آنجا که هنوز چند ماه تا عرضه این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باقی مانده است، باید ظرف هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از آن افشا شود. پیش از این، سامسونگ به دنبال این است تا گلکسی S24 FE را عرضه کند. پیش‌بینی می‌شود این گوشی در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (اوایل تا اواخر مهر) با امکاناتی مثل چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ و نمایشگر امولد۶.۷  اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز معرفی شود.

سامسونگ پس از عرضه این گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر، در اوایل سال آینده میلادی از جدیدترین پرچمدار سری S پرده خواهد برداشت. حتی در این مدت گزارش‌هایی درباره زمان عرضه سامسونگ S25 منتشر شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها