|
کدخبر: 334624

قیمت خودرو ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت در بازار خودرو افزایشی شد+ جدول

با بررسی قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار امروز شاهد روند کاهشی در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با ثبات قیمت یا افزایش نیز رو به رو شده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

اقتصاد قیمت خودرو ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت در بازار خودرو افزایشی شد+ جدول

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۳ تا ۵۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی هستیم و محصولات مونتاژی با تغییر قیمت ۵ تا ۵۵ میلیون تومان بازار کار خود را آغاز کرده اند. خودروهای خودروسازان داخلی روند افزایشی داشته اند. در ادامه نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی و وادراتی موجود در بازار ایران خواهیم داشت.

ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیک که با قیمت ۵۱۸ میلیون تومان فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات جذاب ایران خودرو به‌ شمار می‌رود که در  یک ماه اخیر به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. خودرو مذکور تقریباً در طول این یک ماه  ۲۷ میلیون تومان ارزان شده است.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

 

خودرو داخلی (3)

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است لاماری ایمااست  که با قیمت یک میلیارد و ۸۳۵ میلیونتومان  فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی همچنان اکستریم VX است که در بازار ایران با حفظ قیمت چهار میلیارد و ۴۱۰میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

قیمت بستیون T77 امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفتند این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود امروز با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز در ابتدای هفته در محدوده یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو وادراتی (3)

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها