|
کدخبر: 334650

اختصاصی گسترش نیوز

کلکسیون خودروهای لاکچری دونالد ترامپ | از رولز رویس ۱۹۵۶ تا میباخ ۲۰۱۷

در این روزها بحث انتخاباتی آمریکا بسیار داغ است و دو نامزد نهایی برای انتخابات دست به هر کاری می زنند که در صدر اخبار دنیا قرار بگیرند. فارغ از بحث انتخاباتی گسترش نیز قصد دارد تا خودروهای ترامپ چهره شماره یک انتخابات آمریکا را بررسی کند.ترامپ یکی از سیاستمداران و سرمایه داران امریکای به حساب می آید که مانند هر سرمایه دار بزرگ دیگیری کلکسیون هایی برای خود دارد. یکی از کلکسیون های وی کلکسیون خودرو است که از دید مردم پنهان نمانده است.

اقتصاد کلکسیون خودروهای لاکچری دونالد ترامپ | از رولز رویس ۱۹۵۶ تا میباخ ۲۰۱۷

ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده خودروهای فوق لاکچری را در کلکسیون خودرو خود نگه داری می کند که این خودروها شامل خودرو های خاص قدیمی و خودروهای لاکچری و مدرن است. زمانی که ترامپ رئیس جمهور امریکا بود اجازه رانندگی را نداشت و طبیعتا اگر مجددا در انتخابات امریکا انتخاب شود بازهم برای او محدودیت رانندگی ایجاد خواهد شد.

بی تردید ترامپ یکی از خاص ترین و بهترین کلکسیون های خودرو در جهان را دارد و به راحتی نمی توان از این کلکسیون خودرویی که شاید اندازه کلکسیون جی لنو گران یا زیاد نباشند گذر کرد. با گسترش نیوز همراه باشید تا این خودروهای خاص را بشناسید.

رولز رویس سیلور کلاد مدل ۱۹۵۶

قطعا خودرو رولز رویس کراس یکی از خودروهای منتخب هر فرد ثروتمندی در جهان است. صحبته ایی وجود دارد مبنی بر اینکه ترامپ از کمپانی رولز رویس درخواست ساخت یک یک سیلور کلاد به سبک مدل ۱۹۵۶ میلادی را داشته است خودرویی ۸ سیلندر با گیربکس اتوماتیک که حدکثر سرعت آن ۱۶۰کیلومتر در ساعت ثبت شده است. اگر این صحبت ها صحت داشته باشند خودرو مذکور بیش از ۸۰ هزار دلار ارزش دارد.

رولز-رویس

کادیلاک آلانت مدل ۱۹۹۳

خودرو بعدی که در مجموعه کلکسیون خودرویی ترامپ جا خوش کرده است کادیلاک آلانت مدل ۱۹۹۳ می باشد. کادیلاک تولید این خودرو را از سال ۱۹۹۳ به بعد متوقف کرده است. گفته شده است اگر این خودرو در مجموعه کلکسیونی وی وضعیت مطلوبی داشته باشد چیزی بین ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

کادیلاک-آلانت

مرسدس بنز SLR مک لارن مدل ۲۰۰۳

همانطور که از اسم خودرو پیداست این خودرو با مشارکت دو غول افسانه ای که هردو از ستگارگان خودروسازی به حساب می آیند در اوایل قرن معاصر طراحی و تولید شده است.این خودرو که دارای یک موتور هشت سیلندر خورجینی است از ۶۱۷ اسب بخار بهره می برد و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در زمان تولید قیمت بسیار بالایی داشته و البته قیمت آن در این روزها هم چندان تغییر خاصی نکرده است.

مک-لارن

شورولت کامارو ایندیاناپلیس ۵۰۰ مدل ۲۰۱۱

کمپانی کامارو تعداد محدودی از این نسخه مسابقه ای را تولید و عرضه کرد.اکنون جزو خودروهایی است که در کلکسیون بی نظیر و خاص ترامپ می درخشد.جالب است بدانید شرکت شورولت از ترامپ خواسته بود به مناسبت برگزلری مسابقات ایندی ۵۰۰ پشت فرمان این خودرو بنشیند.از مشخصه های فنی این خودرو می توان به موتور ۸ سیلندری خورجینی که ۴۲۶ اسب بخار نیرو تولید می کند اشاره کرد.

شورولت-کامارو

کادیلاک اسکلید ۲۰۱۶

از آنجا که ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود قولی مبنی بر اینکه صنعت خودرو آمریکار را نجات می دهند پس به قول خود وفا کرد .کادیلاک اسکلید بی شک یکی از بهترین خودروهای لوکس ساخت آمریکا است. کادیلاک اسکالید همواره به عنوان یک شاسی بلند فول سایز با مقادیر زیادی کروم و چهره‌ای مغرور شناخته می‌شود.

کادیلاک در این مدل اسکالید از گیربکس هشت سرعته خودکار با امکان شیفت دستی بهره برده است. البته در کنار سیستم غیر فعال سازی سیلندرها که برای کاهش مصرف سوخت این موتور ۸ سیلندر را تبدیل به یک 4 سیلندر واقعی می‌کند، هنوز نمی‌توان لقب کم مصرف را به این خودرو بخشید زیرا مصرف سوخت آن در شهر ۱۹.۶ لیتر و در جاده و بزرگراه ۱۱.۲ لیتر گزارش شده است.

 

کادیلاک-اسکلیدمرسدس میباخ S600 مدل ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷

این خودرو قطعا یکی از خاصترین خودروهای لوس کلکسیونی دونالد ترامپ است که نمی توان به راحتی از این خودرو عبور کرد. این خودرو یک لیموزین استاندارد های بسیار لوکس محسوب می شود. این خودرو ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارد که با توجه به قیمت پایه نیم میلیون دلاری میباخ ۶۲ اس قبلی بسیار ارزان است.  این خودرو می تواند از هر گونه سلاح کوچک و نارنجکی محافظت کند چرا که از شیشه های ضد گلوله و صفحات فولادی ویژه ای برای محافظت در اطراف بدنه به کار گرفته شده . این خودرو قدرتمند ، 530 اسب بخار نیرو تولید می کند.

مرسدس-میباخ

از دیگر خودرو هایی که در کلکسیون دونالد ترامپ وجود دارد می توان به مرسدس بنز S600 مدل ۲۰۱ ، رولز رویس فانتوم مدل ۲۰۱۵ و تسلا رودستر نام برد .البته در کنار همه این خودروها یک موتور چاپر Orange County طلایی دیده می شود که به  سبک دونالد ترامپ می‌خورد.

چاپر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها