|
کدخبر: 334677

خبرهای خوب از طرف همستر کامبت | صرافی بایننس میزبان همستر می شود

تیم همستر کامبت (Hamster Kombat) در کانال رسمی تلگرام خود جزئیاتی درباره نحوه لیست شدن توکن‌های همستر کامبت منتشر کرده است. مجموع عرضه توکن HMSTR به ۱۰۰ میلیارد خواهد رسید و در صورتی که وعده‌های تیم محقق شود، ۶۰ میلیارد توکن به ایردراپ همستر کامبت اختصاص خواهد یافت.

اقتصاد خبرهای خوب از طرف همستر کامبت | صرافی بایننس میزبان همستر می شود

 در حال حاضر، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که توکن‌های خود را به صورت مستقیم در کیف پول خود دریافت کنند یا آن را به طور مستقیم در صرافی مورد نظر خود کلیم نمایند. گزینه دوم برای افرادی که قصد دارند به سرعت توکن HMSTR را معامله کنند، مناسب‌تر خواهد بود.

لیست شدن همستر کامبت (HMSTR) در صرافی بایننس

همستر کامبت، بازی محبوب کلیکی تلگرامی، قرار است در تاریخ ۵ مهر ماه توکن HMSTR خود را در شبکه تون (TON) راه‌اندازی کند و همزمان سهم توکن‌های کاربرانش را از طریق رویداد‌ ایردراپ توزیع خواهد کرد. توسعه‌دهندگان همستر کامبت در روز پنج‌شنبه اعلام کردند ۳ میلیارد توکن HMSTR به کاربران صرافی بایننس اختصاص داده خواهد شد.

به گفته این تیم، عرضه کل HMSTR، در مجموع ۱۰۰ میلیارد توکن خواهد بود که ۳ میلیارد توکن (۳٪ از کل عرضه) از طریق لانچ پول (Launchpool) در دسترس کاربران بایننس قرار خواهد گرفت.

کاربران بایننس در کشورهای مجاز می‌توانند توکن‌های بی‌ان‌بی (BNB) و FDUSD را استیک کنند و در عوض، مقداری توکن HMSTR به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. شرکت در کمپین لانچ پول بایننس از ۱۹ سپتامبر تا ۲۶ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۵ مهر)، فعالیت خواهد کرد.

تیم بازی همستر کامبت در ماه جولای اعلام کرد که قصد دارد ۶۰٪ از عرضه کل توکن‌هایش را به کاربران اولیه پلتفرمش اختصاص دهد. این بدان معناست که اگر این وعده عملی شود، از آن ۱۰۰ میلیارد توکن‌، ۶۰ میلیارد بین میلیون‌ها نفری که در این بازی شرکت کردند تقسیم خواهد شد.

انتخاب روش برداشت توکن همستر کامبت

در پستی که در کانال رسمی تلگرام Hamster Kombat منتشر شد، توضیح داد که کاربران می‌توانند دو روش برداشت توکن همستر کامبت را انتخاب کنند:

دریافت آنچین (در کیف پول‌های شبکه تون مانند کیف پول تلگرام و تون کیپر)

دریافت آفچین (دریافت مستقیم توکن‌ها در صرافی مورد نظر خود) این روش برای کسانی که قصد معامله زودهنگام توکن‌های HMSTR را دارند بسیار مناسب است. زیرا دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای انتقال این توکن‌ها به صرافی ندارند.

تیم همستر کامبت در این اطلاعیه این‌طور بیان کرد:

شما می‌توانید از این روش‌ها توکن خود را کلیم کنید:

• بایننس

• OKX

• بای‌بیت

• Ebi (بدون نیاز KYC)

• کیف پول در تلگرام

مطمئن شوید که از بین گزینه‌ها، گزینه‌ای که بیشتر از همه مناسب شرایط شماست را انتخاب کنید. از بین صرافی‌های اعلام شده تنها صرافی EBI نیاز به احراز هویت (KYC) ندارد و در سایر صرافی‌ها ارائه مشخصات کامل هویتی اجباری است. همچنین، استفاده از کیف پول تلگرام نیز برای کاربران ایرانی میسر نیست و احتمال مسدود شدن دارایی وجود دارد. لذا کاربران ایرانی می‌توانند از گزینه صرافی بدون KYC یا انتقال به کیف پول تون کیپر استفاده کنند. همچنین، در صورتی که تمایل داشتید گزینه انتخابی خود را تغییر دهید، می‌توانید از گزینه Reset withdraeal options استفاده کنید.

نگاهی به توکنومیک توکن همستر کامبت

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد پروژه همستر کامبت در وب سایت Binance مجموع عرضه ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و عرضه در گردش در هنگام راه اندازی ۶۴٬۳۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن (۶۴.۳۸٪ از کل عرضه توکن) خواهد بود:

۶۰٪ از کل عرضه توکن‌ها برای پاداش بازیکنان در فصل اول استفاده می‌شود

۱۵٪ از عرضه توکن‌ها به پاداش بازیکنان فصل ۲ اختصاص دارد

۳٪ از توکن‌ها به لانچ پول بایننس اختصاص می‌یابد

۴٪ از توکن‌ها برای نقدینگی استفاده می‌شود

۸٪ از توکن‌ها به تیم همستر کامبت اختصاص می‌یابد

۴٪ از توکن ها برای بازاریابی استفاده می‌شود

۶٪ از توکن‌ها برای مشارکت و تامین مالی استفاده خواهد شد

پارامترهای کلیدی (از تاریخ ۱۲ سپتامبر):

تعداد کل کاربران: ۳۰۰ میلیون بازیکن

تعداد کاربران ماهانه: ۸۲ میلیون

تعداد کاربران روزانه:۳۲ میلیون

تعداد کیف پول تون متصل به بازی: بیش از ۵۵ میلیون

نقشه راه توسعه آینده Hamster Kombat

این نقشه راه به صورت زیر در صفحه صرافی بایننس منتشر شده است:

فصل دوم همستر در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، یکپارچه‌سازی سرویس پرداخت برای PWA (یک نوع نرم افزار کاربردی که از طریق وب ارائه می‌شود) منتشر می‌شود و اولین بازی توسعه یافته خارجی توسط Hamster راه‌اندازی شده، تبلیغات در محصولات فروشگاه ادغام می‌شود، اسکوادها و NFTها راه‌اندزای می‌شوند. تراکنش‌های پولی در بازی معرفی خواهند شد و به همراه معرفی دو بازی اصلی، توکن‌ها به طور کامل در اقتصاد بازی ادغام خواهند شد.

در سه ماهه اول ۲۰۲۵، Hamster 2.0 برای اولین بار میزبان مسابقات تیمی رقابتی خواهد بود، تعداد بازی‌های شریک را گسترش می‌دهد و یک بازار داخلی NFT برای آیتم‌های بازی راه‌اندازی می‌کند.

در سه ماهه دوم ۲۰۲۵، همستر کامبت ابزارهای مرتبط UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) را ایجاد خواهد کرد و فاز دوم ایردراپ توزیع خواهد شد. در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵، با بازی‌های دسکتاپ ادغام می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها