|
کدخبر: 334721

نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو | پشت پرده ماجرا رو شد

تقریا ۲ هفته ای است که از قزعه کشی بزرگ ایران خودرو گذشته اما هنوز دلایل عجیب و مبهم نتایج این قرعه کشی برای طرح مادران اعلام نشده است.در حالی که در این قرعه کشی برای طرح مادران صدها هزار نفر از بانوتان و مادران ثبت نام کرده و برای اعلام نتایج آن لحضه شماری می کنند.

اقتصاد نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو | پشت پرده ماجرا رو شد

در نظر سنجی که برای برای اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو برگزار شد بسیاری از بانوان خواستار هرچه سریع تر اعلام نتایج شدند.

در حالی که صدها هزارنفر از بانوان کشور در انتظار اعلام نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو لحظه شماری می کنند از سوی برخی رسانه ها دلیلی عجیب برای تاخیر در اعلام نتایج این طرح مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

امروز نتایج قرعه‌کشی طرح مادران ایران‌ خودرو اعلام می شود

مسئولان ایران خودرو تاکنون زمان دقیق و یا حتی تقریبی برای اعلام نتایج این طرح به رسانه ها منعکس نکرده اند.

پایگاه خبری با انتشار مطلبی در این باره نوشته است: با گذشت شش روز از اعلام نتایج متقاضیان شرکت کننده در قرعه کشی های طرح عادی و فرسوده، هیچ خبری از طرح دیگر نیست. به عبارتی تکلیف برنده بودن یا نبودن مادران شرکت کننده در این قرعه کشی، مشخص نشده است.

این خبرگزاری مدعی شده است که بررسی هایی انجام داده و این بررسی ها نشان می دهد استعلام از ثبت احوال دلیل تاخیر اعلام نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو بوده است.

این دلیل عجیب در حالی مطرح می شود که استعلام مادر بودن یا نبودن متقاضیان این طرح از ثبت احوال قاعدتا نباید نیاز به زمان چندانی داشته باشد.

مقایسه اعلام نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو و انتخابات ریاست جمهوری!

برخی کانال های تخصصی خودرو در این باره نوشته اند در ایران‌ خودرو چه خبر است که نتایج یک قرعه کشی آن هم بعد از چند سال تجربه در برگزاری این قبیل قرعه کشی ها این قدر طولانی شده است؟ به نوشته این کانال ها فرایند ثبت نام و مشخص شدن نتیجه قرعه کشی در پروژه ثبت نام ایران ‌خودرو حدودا به 30 روز رسیده است.

برخی دیگر از سایت ها به کنایه نوشته اند که تعیین برنده انتخابات ریاست جمهوری با شمارش میلیونی آرا اینقدر زمان نبرد که فرایند قرعه کشی و اعلام برندگان ایران‌خودرو زمان بر شد!

منبع: تین نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها