|
کدخبر: 334729

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت خودرو ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | درد بی درمان بازار خودرو قابل درمان است ؟

در بازار خودرو ایران قیمت خودروهای وارداتی و داخل امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. روند قیمتی در بازار خودرو امروز صعودی بوده ودر بین محصولات این تغییر قیمت به طور واضح دیده می شود. خودرو های مختلف داخلی با جهش قیمت روبرو بوده اند.

اقتصاد قیمت خودرو ۲۵ شهریور ۱۴۰۳  | درد بی درمان بازار خودرو قابل درمان است ؟

 امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار به صورت صعودی اعلام شده است. خودروها وارداتی هم از این صعود مستثنی نبوده و با کمی فاصله از قیمت محصولات داخلی به صورت افزایشی گزارش شده اند. این افزایش قیمت در همه محصولات وارداتی مشاهده نمی شود و فقط چند مدل به صورت صعودی حرکت کرده اند و باقی آن ها مانند قبل در نمودار بر سر جای خود بوده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی هستیم و محصولات مونتاژی با تغییر قیمت ۳ تا ۵۰ میلیون تومان بازار را آغاز کرده اند. خودروهای خودروسازان داخلی روند افزایشی داشته اند. در ادامه نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی و وادراتی موجود در بازار ایران خواهیم داشت.

ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیک است که با قیمت ۵۱۸ میلیون تمان فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی پژو اتوماتیک پاناروما است که در بازار خودروی ایران با قیمت ۹۹۵ میلون تومان قیمت گذاری شده است و اگر به این روند افزایشی ادامه دهد به بالای یک میلیارد بر می گردد.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات سایپا، که با رشد هفت میلیون تومانی به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو داخلی (4)

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است تیگو ۷ پرو که با قیمت ۱ میلیارد و۹۲۰ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی اکستریم VX است که در بازار ایران ۴ میلیارد ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

پیکاپ G9 یکی از محصولات پرآپشن و قدرتمند شرکت بهمن موتور است که امروز ده میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاین مکس از دسته محصولات مونتاژی که از سوی ایران خودرو عرضه می‌شود امروز با صعود ۲۰ میلیون تومانی با یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.

 

خودرو وادراتی (4)

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها