|
کدخبر: 334732

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت طلا و سکه در بازار آزاد ۲۵ شهریور | انس جهانی طلا صعودی شد

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در تاریخ ۲۵ شهریور به شرح زیر اعلام شده است. همچنین، تغییرات قیمت انواع سکه و انس جهانی نیز در این مطلب قابل مشاهده است. همان‌طور که مشاهده می‌شود، قیمت طلا و سکه در ماه شهریور به سمت افزایش حرکت کرده و بر قیمت انواع سکه تأثیر گذاشته است.

اقتصاد قیمت طلا و سکه در بازار آزاد ۲۵ شهریور | انس جهانی طلا صعودی شد

قیمت طلا و انواع سکه در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام گردید. امروز، سه‌شنبه، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار به ۳ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت هر سکه امامی ۴۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت هر سکه بهار آزادی ۳۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش مشخص شده است. همچنین امروز ۱۵ سپتامبر در بازارهای جهانی، قیمت هر انس طلا به ۲۵۷۶ دلار رسیده است که با توجه به نرخ روز گذشته روند صعودی را نشان می دهد.

جدول قیمت طلا و سکه در ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

سکه

 

پیش بینی قیمت طلا و سکه در شهریور ماه

منطقه سه میلیون و ۶۶۰ هزار تومان برای طلای ۱۸ عیار نقطه‌ ای کلیدی به شمار می‌رفت. پس از یک کاهش، قیمت به محدوده سه میلیون و ۵۸۰ تا ۵۹۰ هزار تومان رسید، اما اکنون دوباره شاهد بازگشت به این منطقه هستیم. باید بررسی کرد که چگونه فضای حرکتی بازار بر این منطقه تأثیر می‌گذارد؛ اما این تراکم نشانه خوبی نیست. تراکم به این معناست که قیمت برای مدت طولانی در یک ناحیه باقی می‌ماند و از آن خارج نمی‌شود. خروج از این ناحیه خبر بهتری برای افرادی است که قصد دارند خرید خود را نهایی کنند. بسیاری از کارشناسان و فعالان این حوزه بر این باورند که تا زمان برگزاری انتخابات ایالات متحده، ممکن است شاهد تحرکاتی در همین چارچوب‌ ها باشیم و برخی نیز اشاره می‌کنند که فرصت‌های خرید در حال شکل‌ گیری است.

کاهش حباب بازار طلا و سکه نشان‌دهنده احتیاط بیشتر معامله‌گران در ورود به معاملات است. به نظر این گروه، با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و ادامه روند صعودی طلا و سکه در بازار داخلی، پیش‌بینی می‌شود که این رشد تا زمانی که قیمت اونس طلا بالای ۲۵۰۰ دلار باقی بماند، ادامه یابد. همچنین، سطوح حمایتی و مقاومتی کلیدی برای طلا و سکه، نوسانات قابل پیش‌بینی را در روزهای آینده نشان می دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها