|
کدخبر: 334742

تون کوین تا پایان ماه سپتامبر به ۱۰ دلار می رسد؟

ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) به تازگی با افزایش ۲۸ درصدی از ۴.۴ دلار به ۵.۷ دلار رسیده است و سه دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد این روند صعودی ممکن است تا پایان سال میلادی قیمت آن را به بالای ۱۰ دلار برساند.

اقتصاد تون کوین تا پایان ماه سپتامبر به ۱۰ دلار می رسد؟

اولین دلیل، اعلامیه‌های جدید صرافی بایننس درباره پشتیبانی از دو بازی تگرامی، همستر کامبت و کتیزن، در سرویس لانچ‌پول خود است. با توجه به ارتباط قوی تلگرام با بلاکچین تون، این بازی‌ها می‌توانند به افزایش تعداد کاربران این شبکه و همچنین رشد استفاده و پذیرش تون‌کوین کمک کنند.

دومین دلیل، رشد آدرس‌های فعال و جدید در شبکه تون‌کوین است. داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (Intotheblock) نشان می‌دهند که از اواخر ماه آگوست، تعداد آدرس‌های فعال این شبکه به ۲.۸۹ میلیون و آدرس‌های جدید آن به ۹۵۰۳۶۰ عدد افزایش یافته است.

این اعداد نشان‌دهنده افزایش تعامل کاربران و علاقه سرمایه‌گذاران به این شبکه است.

سومین دلیل، بازگشت قیمت تون‌کوین به منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است. طی سه ماه گذشته، قیمت تون‌کوین از ۸.۲۲ دلار به ۴.۵ دلار کاهش یافته بود، اما این افت تقریبا ۵۰ درصدی، یک اصلاح سالم برای بازیابی روند صعودی محسوب می‌شود.

قیمت-تون-کوین

در حال حاضر، تون‌کوین به دنبال یافتن حمایت در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است و احتمالاً پس از پیدا کردن حمایت در این سطح، با افزایشی ۸ درصدی، تا خط روند نزولی که از جولای ۲۰۲۴ برقرار است، صعود خواهد کرد.

اگر قیمت تون‌کوین بتواند بر این مقاومت غلبه کند، ممکن است تا ۸.۲ و سپس، تا ۱۰ دلار صعود کند. اما در صورت ناکامی در شکستن این سطح، اصلاح قیمت ادامه خواهد یافت.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها