|
کدخبر: 334765 هادی خرسند

اختصاصی گسترش نیوز؛

صرافی های ایرانی برای نقد کردن داگز را بشناسید

یکی دیگر از ایردراپ هایی پس از همستر نقل محافل شده و در جمع فعالان ارز دیجیتال از آن صحبت است ایرداپ داگز است.ایردراپ موفقی که با نماد یک سگ در تلگرام می توان آن را به پول نقد تبدیل کرد و از آن بهره برد. این ایردراپ تلگرامیرا می توان در صرافی های مختلف خارجی و ایرانی به دلار تبدیل و خرید و فروش کرد.

اقتصاد صرافی های ایرانی برای نقد کردن داگز را بشناسید

ما امروز در این گزارش قصد داریم تا صرافی هایی که ای رمز ارز را در ایران لیست کرده و می توان در آن ها به مبادله پرداخت را معرفی کنیم.با گسترش نیوز همراه باشید.

ایردراپ داگز تقریبا از اواخر فصل بهار وارد تلگرام شد و فعالان بازار ارز دیجیتال آن را به امید نزیدک کردن به دلار و مبادله در میان مردم پخش کردند.خالی از لطف نیست که بگوییم بعض از این ایردراپ ها هم حتی به یک قدمی مبادله هم نمی رسند و مردم با ریسکی پایین می توانند در این ایردراپ ها شرکت کنند.بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این باورند که باید در ابتدا فقط نگاهی سرگرم کننده به آن ها داشت و سرمایه گذاری های کلانی در آن صورت نگیرد تا اگر یک درصد بعد ها به مرحله مبادله و خرید و فروش نرسید ضرر بزرگی را نتحمل نشوند.

داگز یکی از همین ایردراپ هایی است که با طی کردن مراحلی که در بازی مشخص شده بود حالا به صرافی های ایرانی و خارجی راه پیدا کرده است و می توان آن را مورد معامله قرار داد.

ارز دیجیتال داگز (DOGS) چیست؟

داگز یکی دیگر از میم کوین های نوظهور بازار ارز دیجیتال است که توانسته با جلب اعتماد کاربران و فعالان بازار ارز دیجیتال خود را در بین دیگر میم کوین ها جا کند. این میم کوین با الهام از یک کارکتر کارتونی محبوب به نام اسپاتی که توسط پاول دوروف خلق شده ، ساخته شده است ، تا هم جنبه ای سرگرم کننده داشته باشد و هم جنبه ی درآمدزایی برای فعالان بازار ارز دیجیتال.

این مینی گیم با جذب بیش از ۵۰ میلیون کاربر، به یکی از سریع‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال بدل شده است. همانطور که در ابتدای این گزارش بیان شد ربات داگز پس از نات کوین و همستر کامبت و تپ سواپ از ایردراپ های موفق تلگرام می باشد.

کدام صرافی ها داگز را قبول کردند؟

بازی داگز پس از نات کوین یکی از پروژه های موفقی بود که وارد دنیای ارز دیجیتال شد.این بازی تگرامی در ابتدا توکن هایی براساس مدت زمان و میزان فعالیت در تلگرام با هدف ایجاد انگیزه پاداش هایی را بین کاربران توزیع کرد.

این بازی برای افرادی که تلگرام پریمیوم داشتند پاداشی اضفه نسبت به افرادی که تلگرام معمولی داشتند واریز کرد.این اقدام گروه پشتیبانی داگز موفق شد توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند تا بتواند مانند دیگر ایردراپ ها با تعداد بالای کاربر روبرو شود.

در نتیجه افزایش کاربران داگز توانست در کمتر از ۴ روز اعتمار ۴ صرافی معتبر را به خود جلب کند و آنها برای لیست شدن این ایردراپ آمادگی خود را اعلام کردند.

حال توکن داگز (DOGS)  توانست در چند صرافی متمرکز (CEX) معتبر لیست شود و این یک گام مهم در افزایش شهرت و دسترسی این ارز دیجیتال به طیف گسترده‌تری از کاربران به شمار می‌آید. در روز سه‌شنبه ۲۰ اوت (۳۰ مرداد)، بایننس به‌طور رسمی خبر لیست شدن داگز را در Launchpool خود منتشر کرد.در این تاریخ صرافی های معتبر ایرانی اعلام کردند تا این توکن را در لیست لیست معاملاتی خود قرار می دهند.

داگز

یکی از صرافی های ایرانی که در این زمینه اعلام آمادگی کرد صرافی اکی اکسچنج است که خود را از پیشگامان این حرکت معرفی کرده است و همزمان با لیست شدن داگز در صرافی‌های جهانی، خرید و فروش این ارز در پلتفرم آنها نیز آغاز شد.

صرافی بعدی که می توان در این گزارش نام آن را به عنوان یکی دیگر از صرافی های فعال در بازار ارز دیجیتال برد صرافی تبدیل است، که امکان معاملات توکن داگز را در صرافی خود ایجاد کرد.

از دیگر صرافی های ایرانیی که در این عرصه پیشگام شدند می توان به اکسکوینو، والکس، نوبیتکس، رمزینکس و بیت پین اشاره کرد.

طبق پیش‌بینی‌ تحلیلگران، قیمت اولیه توکن داگز حدود ۰.۰۰۰۵۵ دلار و سقف قیمت آن ۰.۰۰۸۲۵ دلار خواهد بود. آن‌ها همچنین یک افت احتمالی تا سطح ۰.۰۰۰۴۱۲۵ دلار و سپس رشد مجدد تا سطح ۰.۰۰۲۰۶۲۵ دلار را پیش‌بینی می‌کنند. جامعه همچنان نسبت به آینده این میم کوین و خوش‌بین است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها