|
کدخبر: 334786

نسخه لگویی خودروی مک لارن P1 هم به بازار رسید + فیلم

نسخه ای که از مک لارنP1 با لگو ساخته شده است دارای یک فرمان کاربردی و یک باتری الکتریکی است.این خودرو توسط یک تیم مشترک ۲۳ نفره از کارمندان شرکت Lego و McLaren Automotiveساخته شد.

اقتصاد نسخه لگویی خودروی مک لارن P1 هم به بازار رسید + فیلم

 تیم ۲۳ نفره مشترک بین ۲ شرکت بزرگ از کارمندان شرکت Lego و McLaren Automotive برای ساخت خودرو مک لارن با لگو  بیش از ۸۰۰۰ ساعت وقت صرف کردند و خودرو مک‌لارن P1 در اندازه کامل تکمیل کردند. لازم به ذکر است که این نسخه لگویی مک لارم P1 با سرعت ۶۴ کیلومتر نیز با موفقیت حرکت کرد.

براساس گزارش‌های موجود، این تیم برای ساخت خودروی مذکور از 342817 قطعه لگو استفاده کرده است. تقریباً هم‌اندازه خودرو واقعی است، حتی در این نسخه از ۷۶۸ موتور لگو درون ۸ پکیج موتور استفاده شده تا شبیه موتور ۸ سیلندر P1 واقعی شود. این موتور لگوها به وسیله باتری حرکت می‌کنند. وزن ۱۲۲ کیلوگرمی این خودرو خیلی سبک‌تر از نسخه اصلی ۱۳۹۵ کیلوگرمی آن است.. وزن 122 کیلوگرمی این خودرو خیلی سبک‌تر از نسخه اصلی 1395 کیلوگرمی آن است.

رانندگی با نسخه لگو خودرو مک‌لارن P1

همچنین این مدل یک باتری الکتریکی و یک فرمان کاربردی برای رانندگی نیز دارد. «لاندو نوریس»، راننده بریتانیایی مک‌لارن F1، دور پیست Silverstone بریتانیا را با این ماکت طی کرده است. او مسافتی 5.89 کیلومتری را پشت سر گذاشت و به‌ حداکثر سرعت نزدیک به 64 کیلومتر در ساعت رسید.

لگو در سال 2018 نیز مدل مقیاس 1:1 از بوگاتی شیرون را ساخته بود. البته آن مدل با وزن 1500 کیلوگرم بود، ساختش تقریباً دوبرابر زمان بیشتری نیاز داشت و فقط با سرعت حدود 19 کیلومتردرساعت می‌توانست حرکت کند. نسخه P1 اولین مدل ساخته‌شده با لگو است که توانسته در پیچ‌ها نیز حرکت کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها