|
کدخبر: 334789

نتایج قرعه کشی طرح مادران اعلام شد + اسامی برندگان

با توجه به اینکه قرعه کشی ایران خودرو روز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ نیز برگزار شد اما نتایج آن با تاخییر یک هفته ای اعلام شد.ایران خودرو در مرحله اول اعلام این نتایج فقط برای افراد عادی را منتشر کرد .این کمپانی در مرحله دوم نتایج ثبت نام کنندگان در طرح خودروهای فرسوده را اعلام کرد.

اقتصاد نتایج قرعه کشی طرح مادران اعلام شد + اسامی برندگان

امروز پس از طی کردن این کش و قوس ها و چشم انتظاری ثبت نام کنندگان ایران خودرو اعلام کرد که منتظر جواب استعلام از ثبت احوال برای اعلام نتیج قرعه کشی طرح مادران است.

نتایج این طرح قرعه کشی شرکت ایران خودرو ویژه طرح مادران دقایقی پیش اعلام شده و شرکت کنندگان می توانند در وبسایت این شرکت نتایج آن را مشاهده کنند.

نتایج طرح قرعه کشی شرکت ایران خودرو ویژه طرح مادران اعلام شده و شرکت کنندگان می توانند در وبسایت این شرکت نتایج آن را مشاهده کنند.

بالاخره نتایج طرح کشی قرعه کشی ایران خودرو ویژه طرح مادران اعلام شده و عملا اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو، پایان یافت. در این طرح افراد بسیاری شرکت کردند که عمده آن ها در طرح عادی شرکت کرده بودند و این در حالی بود که بخش اعظمی از عرضه خودروها مربوط به طرح مادران بود و همین موضوع باعث شد تا شانس برنده شدن در طرح عادی کاهش یابد.

همانطور که می دانید، در طرح قرعه کشی ایران خودرو تقریبا ۱۱۵ هزار دستگاه خودرو عرضه شده است که با توجه به قوانین ، ۵۰ درصد این تعداد دستگاه برای طرح مادران، ۳۰ درصد برای متقاضیان عادی و ۲۰ درصد این تعداد برای طرح خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است. از طرفی به طور کلی از این ۱۱۵ هزار دستگاه خودرو، ۳۰ هزار خودرو به صورت فروش فوق العاده و ۸۵ هزار دستگاه خودرو در مجموع به صورت پیش فروش عرضه شده است.

با توجه به این موضوع، سهم طرح مادران در شرایط پیش فروش به طور دقیق ۴۳,۲۵۰ خودرو بوده و این در حالی است که ۲۸۲,۶۹۹ نفر در این شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه طرح مادران شرکت کرده بودند که بر این اساس حدودا ۱۵ نفر از هر صد نفر شانس برنده شدن در این طرح را داشتند که درصد قابل قبولی است.

اما در طرح فروش فوق العاده قضیه کمی متفاوت تر است چرا که هم تعداد متقاضی در این طرح بیشتر بوده و هم تعداد عرضه خودرو ها در شرایط فروش فوق العاده کمتر است. طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو به طور کلی در طرح فروش فوق العاده ۳۰,۷۰۰ دستگاه خودرو به فروش رسیده که سهم طرح مادران، ۱۵,۳۵۰ دستگاه بوده و حدودا ۷۸۶,۳۵۵ نفر در شرایط فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه مادران شرکت کرده اند. بنابراین با یک حساب کتاب ساده می توان دریافت که از هر صد نفر تنها ۲ نفر شانس برنده شدن در این طرح را داشته است. از طرفی می توان نتیجه گرفت که شانس برنده شدن در شرایط فروش فوق العاده بسیار کمتر از پیش فروش بوده که امری بدیهی است.

در نهایت همانطور که گفته شد نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شده و شرکت کنندگان در این طرح می توانند با مراجعه به وبسایت https://ikcosales.ir/ و با رفتن به بخش جزئیات فروش در قسمت حساب کاربری می توانند نتایج شرکت در طرح فروش این شرکت را مشاهده کنند.

منبع: آخرین خودرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها