|
کدخبر: 334797

فیدلیتی XB1 با ظاهری جذاب در آستانه ورود به بازار خودرو+جزئیات مشخصات

تولید فیدلیتی جدید با نام XB1 به زودی توسط بهمن موتور آغاز خواهد شد. این شرکت پیش از شروع تولید، مشخصات فیدلیتی XB1 را منتشر کرده است.

اقتصاد فیدلیتی XB1 با ظاهری جذاب در آستانه ورود به بازار خودرو+جزئیات مشخصات

فیدلیتی XB1 را می‌توان به عنوان ترکیبی از بهترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار ایران در نظر گرفت. نسل جدید فیدلیتی از نظر ظاهری شباهت زیادی به لاماری ایما دارد و در داخل از موتور و گیربکس مشابهی که در برخی محصولات مدیران خودرو استفاده شده، بهره می‌برد. بهمن موتور در توضیح مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام کرده است که این خودرو برخلاف مدل‌های فیدلیتی پرایم و پرستیژ که 7 نفره هستند، تنها با ظرفیت 5 سرنشین تولید خواهد شد.

اما تغییرات فیدلیتی XB1 فقط مختص به ظاهر، موتور و گیریکس نمی‌شود. نسل جدید فیدلیتی بهمن موتور حالا در داخل کابین نیز یک سوپرایز تمام عیار محسوب می‌شود. این خودرو به طرز چشمگیری در تریم داخلی و قطعات و تکنولوژی‌های به‌روز پیشرفته داشته است. به عنوان مثال می‌توان به نمایشگر بزرگ در کنار فرمان خودرو و ویژگی‌های دیگری همچون قابلیت نمایش اطلاعات رانندگی روی شیشه جلوی خودرو و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. در ادامه مطلب با معرفی مشخصات کامل جدیدترین شاسی بلند بهمن موتور همراه ما باشید.

فیدلیتی۳

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد

بهمن موتور، اواخر سال ۱۴۰۲ بود که فیدلیتی پرستیژ را به بازار عرضه کرد و حالا پس از گذشت چندماه، فیدلیتی XB1 را به خط تولید خود خواهد آورد. این خودرو فقط در یک مدل 5 نفره تولید می‌شود که برخلاف دو مدل پیشین با مدل 7نفره است. پس بهمن موتور یک سنت‌شکنی کرده است که به نظر مناسب و عقلانی است.

داخلی-فیدلیتی

قیمت فیدلیتی XB1 طبق پیش‌بینی‌ها احتمالاً در محدوده ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود. در تصویر زیر طراحی داخلی فیدلیتی XB1 را مشاهده می‌کنید که یک پیکج جذاب خواهد بود:

مشخصات-فیدلیتی

بالا گفتیم که فیدلیتی جدید در برخی مشخصات از محصولات دیگر مونتاژکارارن الگو گرفته است. مثلاً در ظاهر جلوی خودرو مخصوصاً طراحی چراغ‌ها شبیه به لاماری ایما از آرین پارس موتور و در بخش موتور به یک پیشرانه 4J16 و گیربکس دوکلاچه مجهز شده که نمونه آنها را پیش‌تر در تیگو 8 پرو و فونیکس FX دیده‌ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها