|
کدخبر: 334802

شرایط فروش KMC X۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

کرمان‌موتور از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ تا پایان ماه جاری، شرایط فروش KMC X۵ را به‌صورت نقدی برقرار کرد.

اقتصاد شرایط فروش KMC X۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

کرمان‌موتور از یکشنبه، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳، شرایط فروش KMC X۵ را در نمایندگی‌هایش در دسترس متقاضیان قرار داد. این شرایط فروش از نوع نقدی با پرداخت دومرحله‌ای است؛ بنابراین درحال‌حاضر امکان خرید قسطی KMC X۵ برای مشتریان وجود ندارد. این بخشنامه فروش تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.

کرمان‌موتور اخیراً قیمت KMC X۵ را افزایش داده است و اکنون قیمت آن یک‌میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان است. مشتریان برای خرید این خودرو باید در گام اول، یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را به حساب کرمان‌موتور واریز کنند. ۳۷۵ میلیون تومان باقی قیمت خودرو در مرحله دوم از متقاضیان دریافت خواهد شد.

همان‌گونه که در شرایط فروش KMC X۵ می‌بینیم، این خودرو به روش نقدی فروخته می‌شود؛ بنابراین سند خودرو آزاد است و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت، این خودرو را پس از تحویل بفروشند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین در این بخشنامه جریمه تأخیر ۳ درصد ماهانه به مشتریان فروش تعلق خواهد گرفت.

شرایط فروش KMC X5 در شهریور ۱۴۰۳:

خودرو قیمت نوع فروش پرداخت مرحله اول پرداخت مرحله دوم موعد تحویل جریمه تأخیر رنگ‌های موجود
KMC X5 1.475.000.000 نقدی دومرحله‌ای 1.100.000.000 375.000.000 90 روزه 3% ماهیانه سفید، مشکی میکا متالیک، خاکستری طوسی روشن متالیک، قهوه‌ای متالیک

پس از توقف عرضه ام‌وی‌ام X۵۵ پرو در ماه‌های اخیر، فقط تیگارد X۳۵ به‌عنوان رقیب جدی KMC X۵‌ باقی مانده است؛ ازاین‌رو مشتریانی که به‌دنبال خرید کراس‌اوور مونتاژی صفرکیلومتر با بودجه کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان هستند، به خرید KMC X۵ ترغیب شدند. درحال‌حاضر قیمت KMC X۵ در بازار آزاد حدود یک‌میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است، به‌عبارتی قیمت این خودرو در بازار آزاد و کارخانه حدود ۱۵۰ میلیون تومان اختلاف دارد؛ بنابراین خرید KMC X۵ از کرمان‌موتور همچنان برای مشتریان سودآور و منطقی خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها