|
کدخبر: 334837

قیمت خودرو ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | آرامش به بازار خودرو بازگشت + جدول

امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار مشخص شد.طبق این اعلام قیمت روند در بازار خودرو امروز ساکن بوده ودر بین محصولات داخلی و وارداتی روند قیمتی تغییرخاصی نداشته است.این در حالی است که دیرو عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در شبکه مجازی ایکس خود نوشت دولت با واردات خودرو موافقت کرده است . با گزارش بازار خودرو گسترش نیوز همراه باشید.

اقتصاد قیمت خودرو ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | آرامش به بازار خودرو بازگشت + جدول

برخلاف اینکه امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار به صورت صعودی اعلام شده است اما امروز در روند قیمتی خودروها وارداتی و تغییر محسوسی حس نشده است.

این ثبات قیمت در اکثر خودروهای موجود در بازار خودرو بوده است. نوسان قیمتی بسیار پایینی در بعضی از خودروها دیده شده باقی آن ها مانند قبل در نمودار بر سر جای خود بوده اند.

با بررسی قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار امروز شاهد روند ثابتی در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با کاهش قیمت یا افزایش نیز رو به رو شده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۵۰۰ تا ۱۴ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی هستیم و محصولات مونتاژی با تغییر قیمت ۳ تا ۵۰ میلیون تومان بازار را آغاز کرده اند. خودروهای خودروسازان داخلی روند کاهشی داشته اند. در ادامه نگاهی به جدول قیمت خودروهای داخلی و وادراتی موجود در بازار ایران خواهیم داشت.

همچنان ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیکی است  که با افزایش قیمت ۱۲ میلیونی به قیمت ۵۳۰ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی تارا اتوماتیک است که در بازار ایران با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

در بین خودروهای داخلی پژو پارس از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز ۱۰ میلیون تومان گران شد و به روند نوسانی خود ادامه داد. این خودرو پس از افزایش قیمت به نرخ ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. 

خودرو داخلی (6)

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است لاماری ایما است که با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتیهمچنان اکستریم است که در بازار ایران چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

X55 پرو در دسته محصولات مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که با صعود چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

کی‌ام‌سی T9 رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی‌ T8  قرار گرفته که ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش‌ می‌رسد.

خودرو وادراتی (6)

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها