|
کدخبر: 334862

قیمت جدید ام‌ وی ام X55‌ پرو در بازار خودرو ۱۴۰۳ مشخص شد+جدول

قیمت ام‌وی‌ام X55 پرو در مقایسه با مدت زمان گذشته حدود 205 میلیون تومان افزایش یافته و به سطحی مشابه با KMC X5 رسیده است. مدیران خودرو در هفته‌های اخیر قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کردند، اما در فهرست قیمت این شرکت، نام ام‌وی‌ام X55 پرو به چشم نمی‌خورد.

اقتصاد قیمت جدید ام‌ وی ام X55‌ پرو در بازار خودرو ۱۴۰۳ مشخص شد+جدول

اکنون مدیران‌خودرو قیمت ام‌ وی ام X۵۵‌ پرو را برای مشتریان اعلام کرده است. مطابق انتظاری که داریم، بهای این خودرو نسبت به قبل جهش قابل‌توجهی کرده است. در واقع مدیران‌خودرو قیمت ام‌ وی ام X۵۵‌ پرو را هم‌اندازه رقیب نزدیکش، KMC X۵، تعیین کرده است.

مطابق آنچه در جدول بالا می‌بینید، قیمت ام‌‌وی‌ام X۵۵‌ پرو نسبت به مدت قبل حدود ۲۰۵ میلیون تومان افزایش یافته. فروش این خودرو مدت‌هاست متوقف شده؛ در واقع آخرین باری که امکان خرید این خودرو وجود داشت، بهار ۱۴۰۳ بود؛ بنابراین انتظار داریم در روزهای آینده، مدیران‌خودرو شرایط فروش ام‌وی‌ام X۵۵ پرو را اعلام کند.

قیمت ام‌ وی ام X۵۵‌ پرو

قیمت جدید ام‌وی‌ام X۵۵ پرو درحالی اعلام شده است که از زمستان امسال نسل جدید این خودرو با نام چری تیگو ۴ کراس در بازارهای صادراتی چری عرضه می‌شود. چری تیگو ۴ کراس در بخش فنی تفاوتی با ام‌وی‌ام X۵۵ پرو ندارد اما ظاهرش به برادر بزرگ‌ترش، تیگو ۷ پرو، شباهت دارد.

ام-وی-ام

ام‌وی‌ام X۵۵‌ پرو درحال‌حاضر حدود ۴ میلیون تومان از KMC X۵ ارزان‌تر است. البته این میزان اختلاف قیمت برای خودرویی در محدوده قیمتی ۱.۵ میلیارد تومان چشمگیر نیست؛ بنابراین می‌توان گفت ام‌‌وی‌ام X۵۵‌ پرو و KMC X۵ درحال‌حاضر هم‌قیمت‌اند. دیگر محصول این رده، تیگارد X۳۵، همچنان از ۲ رقیب شناخته‌شده‌اش ارزان‌تر است و با قیمت یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، البته عرضه این خودرو کمتر از ۲ رقیب دیگرش است.

ام-وی-ام۱

جدول قیمت ام‌ وی ام X55‌ پرو و تغییرات آن، شهریور 1403:

خودرو قیمت قبل قیمت جدید میزان افزایش
ام‌ وی ام X55‌ پرو 1.266.700.000 1.471.400.000 204.700.000

 

ام وی ام X۵۵ پرو، نسل دوم X۵۵ است که با ظاهری به‌روزتر و پیشرانه‌ای قوی‌تر وارد بازار کشور شده است. علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین این کراس‌اوور جمع و جور نیز دستخوش تغییر و تحول شده است تا رانندگان با یک خودرو جدید و مجهز مواجه باشند.لاطم به ذکر است که این خودرو را در سایر کشورها با نام چری تیگو ۴ پرو و چری تیگو ۵X شناخته می‌شود، فیس‌لیفت X۵۵ معمولی است.

مزایا و معایب

+ سقف بلند

+ طراحی ظاهری اسپرت

+ کابین زیباتر از مدل قبلی

+ صندوق عقب بزرگ

– فضای کم پا ردیف عقب

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها