|
کدخبر: 334894

روز پر مشغله برای صرافی ها | ۳ میم کوین مهم در حال لیست شدن

صرافی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که امروز سه میم کوین جدید را به فهرست خود اضافه خواهد کرد. این اقدام بایننس موجب جلب توجه بیشتری به این ارزهای دیجیتال شده و قیمت و حجم معاملات آن‌ها به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

اقتصاد روز پر مشغله برای صرافی ها  | ۳ میم کوین مهم در حال لیست شدن

سه میم کوین شامل نیرو (NIERO)، توربو (TURBO) و بیبی‌دوج کوین (1MBABYDOGE) امروز در صرافی بایننس به لیست اضافه می‌شوند. قرار گرفتن در فهرست یک صرافی معتبر مانند بایننس معمولاً تأثیر مثبتی بر تقاضا و قیمت ارزهای دیجیتال دارد و می‌تواند به رشد پروژه‌های مرتبط با آن‌ها نیز کمک کند.

جزئیات لیستینگ ۳ میم کوین در صرافی بایننس

صرافی بزرگ و معتبر بایننس اعلام کرده است که در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور)، ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت تهران، سه میم کوین نیرو، توربو و بیبی‌دوج کوین را لیست خواهد کرد. بعد از لیست شدن این آلت کوین‌ها کاربران می‌توانند به معامله این آلت کوین‌ها بپردازند. قابلیت واریز این آلت کوین‌ها به حساب کاربران از یک ساعت قبل از معامله فعال می‌شود، در حالی که قابلیت برداشت‌ در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور)، ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت تهران امکان‌پذیر خواهد بود.

طبق اعلام این صرافی، هر سه آلت کوین به‌همراه سید تگ (Seed Tag) در این پلتفرم لیست می‌شوند. وجود سید تگ در یک پروژه به‌معنی این است که آن پروژه پتانسیل رشد بالایی دارد و در مراحل ابتدایی توسعه خود است. سید تگ همچنین هشدار می‌دهد که نوسانات در این پروژه‌ها می‌تواند بالا باشد و ریسک بالایی در معاملات آن‌ها وجود دارد.

معرفی آلت کوین‌های نیرو، توربو و بیبی‌دوج کوین

آلت کوین نیرو (NIERO) بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و به‌عنوان یک میم کوین جامعه‌محور شناخته می‌شود. این پروژه با هدف جذب و گسترش پایگاه کاربران خود از طریق رویکردی مبتنی بر حمایت‌های مردمی و به‌دست گرفتن جامعه اجرا می‌شود.

آلت کوین توربو (TURBO) که در هر دو شبکه اتریوم و سولانا در دسترس است، میم کوینی است که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است و هدف آن بهبود تجربه کاربری جامعه خود است.

بیبی‌دوج کوین (Baby Doge Coin) با نماد (1MBABYDOGE)، در بلاکچین‌های بی‌ان‌بی اسمارت چین (BNB Smart Chain) و اتریوم راه‌اندازی شده است و متعلق به جامعه محبوب میم کوین دوج (DOGE) است. هدف این پروژه تمرکز بر افزایش آگاهی درباره پذیرش حیوانات خانگی و ایجاد یک جامعه سرگرم‌کننده و پویا است.

گفتنی است پس از اعلام این خبر، قیمت این میم کوین‌ها به ویژه نیرو و بیبی دوج افزایش قابل توجهی داشته است

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها