|
کدخبر: 334902

کرمان موتور شرایط فروش این خودرو را اعلام کرد | قیمت کی ام سی جی شهریور ۱۴۰۳چند؟

شرایط فروش کی ام سی جی ۷ از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در وب‌سایت کرمان‌موتور برای مشتریان قابل دسترسی خواهد بود. پس از اعلام قیمت جدید محصولات، کرمان‌موتور به تدریج بخشنامه‌های فروش آن‌ها را منتشر می‌کند. اکنون نوبت به اعلام شرایط فروش کی ام سی جی ۷ با قیمت جدید رسیده است.

اقتصاد کرمان موتور شرایط فروش این خودرو را اعلام کرد | قیمت کی ام سی جی شهریور ۱۴۰۳چند؟

قیمت این خودرو به یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان تعیین شده و فروش آن به‌صورت نقدی و با پرداخت در دو مرحله انجام می‌شود. همچنین، دیروز کرمان‌موتور شرایط فروش نقدی KMC X۵ را نیز با امکان پرداخت در دو مرحله اعلام کرد.

شرایط فروش کی ام سی جی ۷ از سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، در سایت کرمان‌موتور و نمایندگی‌های این شرکت در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت. مشتریان برای ثبت‌نام KMC J۷ باید در مرحله اول یک‌میلیارد تومان را به حساب شرکت واریز کنند. مابقی قیمت خودرو که ۳۸۲ میلیون تومان است، در مرحله دوم از متقاضی دریافت خواهد شد. تاریخ چک پرداخت دوم ۲۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش کی ام سی جی ۷

در شرایط فروش KMC J۷، موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. ازآن‌جایی‌که KMC J۷ به روش نقدی فروخته می‌شود، سند خودرو آزاد است و مشتریان امکان فروش و انتقال این خودرو را دارند. جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز ۳ درصد است که ماهیانه محاسبه می‌شود. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای خریداری کنند.

هم‌اکنون قیمت KMC J۷ در بازار آزاد یک‌میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان است. این قیمت نسبت به نرخ کارخانه، ۱۸۸ میلیون تومان گران‌تر است؛ بنابراین خرید KMC J۷ با شرایط فروش کرمان‌موتور، از نظر مالی جذابیت قابل‌توجهی برای مشتریان دارد.

مشخصات کی ام سی جی

کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. خودرو J7 برخلاف تصور خیلی‌ها، همان JAC J7 نیست! شرکت خودروسازی جک، در اکثر بازارهای صادراتی‌اش، خودرو JAC A5 را با نام جک J7 می‌فروشد اما محصول کرمان موتور، در واقع نسخه ارتقایافته جک A5 است که در سال 2021 با نام A5 PLUS در بازارهای صادراتی و با نام SEHOL YAO در بازار چین معرفی شده است.

نسخه‌ای از جک J7 که در ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور مونتاژ شود، دارای موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس CVT است. اما پیشرانه‌ای که برای کی ام سی J7 در نظر گرفته شده، ۱۷۲ اسب بخار قدرت دارد و از طریق گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۶ سرعته به چرخ‌های جلو متصل است تا هماهنگی بیشتری با ظاهر اسپرت آن داشته باشد. البته حجم موتور KMC J7 همان ۱.۵ لیتر است، ولی به دلیل استفاده از سیستم سوخت‌رسانی تزریق مستقیم، می‌تواند قدرت و گشتاور بیشتری تولید کند و در نتیجه سریع‌تر از جک J7 معمولی است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها