|
کدخبر: 334935

اختصاصی گسترش نیوز

بیبی دوج افسار پاره کرد | آخرین قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال مشخص شد

بازار ارز دیجیتال در آخر هفته با نوساناتی مواجه شدند و بیت‌کوین (BTC) رشد موقت ۶ درصدی را نشان داد اما دوباره وارد روند نزولی شد و نتوانست سطوحی مشابه آنچه در اواسط ماه آگوست مشاهده شد را حفظ کند.

اقتصاد بیبی دوج افسار پاره کرد | آخرین قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال مشخص شد

در بازار ارز دیجیتال قیمت اتریوم بیش از ۵٪ کاهش یافته و زیر ۲,۳۵۰ دلار معامله می‌شود. ETH نشان‌دهنده افزایش فشار فروش است و ممکن است تا ۲,۱۲۰ دلار سقوط کند. سیگنال مهم برای بازار ارز دیجیتال انتخابات امریکا و سو قصدها به جان دونالد ترامپ است. ترامپ به تازگی در سخنرانی اعلام کرد: کسب‌وکارهای مرتبط با رمزارز باید از  تدابیر حفاظتی مشخص برخوردار باشند. در ادامه نگاهی به قیمت رمزارزهای محبوب بازار ارز دیجیتال خواهیم داشت. همراه ما باشید. 

بازار_ارزدیجیتال

‌‎حملات ‎هکری به صرافی‌های ارز دیجیتال همچنان رو به افزایش است. ژاپن با حملات تاریخی به Mt. Gox و Coincheck، همچنان در تلاش است تا با تهدیدات مقابله کند و اعتماد کاربران را بازگرداند. مایکل ون دی پوپ (تحلیلگر ارزهای دیجیتال) با ۷۲۴۷۰۰ دنبال کننده در توییتر معتقد است که اگر سرمایه گذاران، بیت کوین را به عنوان تکیه گاهی در برابر تنش های ژئوپولیتیک ، بی ثباتی بانکی و تورم انتخاب کنند قیمت این رمزارز میتواند تا ۸۹۰ درصد بالاتر برود.

افزایش قیمت عجیب بیبی دوج کوین

صرافی بزرگ بایننس روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد میم کوین بیبی دوج را در بازار اسپات خود لیست کند. این لیستینگ امروز ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران انجام خواهد شد. به این ترتیب، کاربران بایننس از این پس قادر خواهند بود بیبی دوج را با تتر معامله کنند.

تاریخ نشان داده که لیست شدن یک توکن در بایننس معمولاً منجر به افزایش قیمت آن می‌شود. این موضوع برای بیبی دوج نیز صدق کرد و قیمت آن حدود ۵۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶ دلار رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها