|
کدخبر: 334939

قیمت خودرو ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت ها همچنان روند صعودی دارند + جدول

امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار مشخص شد.طبق این اعلام قیمت روند در بازار خودرو تقربا صعودی بوده است ودر بین محصولات داخلی و وارداتی روند قیمت ها در نوسان بوده اند.این در حالی است که عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در شبکه مجازی ایکس خود نوشت دولت با واردات خودرو موافقت کرده است و انتظار می رود در ماه های آتی بازار شکل رقابتی به خود بگیرد . با گزارش بازار خودرو گسترش نیوز همراه باشید.

اقتصاد قیمت خودرو ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | قیمت ها همچنان روند صعودی دارند + جدول

امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار به صورت صعودی اعلام شده است این حالت صعودی هم درمحصولات داخلی و هم محصولات خارجی نیز دیده می شود. اما در برخی محصولات  ثبات قیمت هم به چشم می خورد.

با بررسی قیمت مدل های مختلف در بازار خودرو امروز شاهد روند نسبتا صعودی در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با کاهش قیمت یا ثبات  نیز رو به رو شده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی هستیم و محصولات مونتاژی با تغییر قیمت ۳ تا ۵۰ میلیون تومان بازار را آغاز کرده اند.

همچنان ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک اتوماتیکی است  که با افزایش قیمت ۲ میلیونی نسبت دیروز به قیمت ۵۳۲ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی دنا پلاس توربو ۶ سرعته است که در بازار ایران با قیمت ۹۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در بین خودروهای داخلی پژو پارس سفارشی ELX از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت 708 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

خودرو داخلی (7)

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است لاماری ایما است که با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی همچنان اکستریم است که در بازار ایران چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

فردا SX5 در دسته محصولات مونتاژی روند نزولی به خود گرفته وبا افت ۵۵ میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار خودرو شده است این محصول پس از افت قیمت در محدوده یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان قرار گرفت.

آریزو6 جی‌تی خودروی زیبا با عملکرد بالا طراحی شده که امروز با ریزش ده میلیون تومانی یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو وادراتی (7)

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها