|
کدخبر: 334998

قیمت همستر کامبت در این زمان مشخص می شود | روز موعود فرا رسید

یکی از بازی های محبوبی که این روزها بشدت افراد بسیاری در آن فعالیت می کنند و منتظر اعلام تاریخ لیست شدن آن هستند ایردراپ تلگرامی همستر کامبت است.این ایردراپ در کنار اینکه باعث سرگرمی افراد می شد وعده بدست آوردن پول را هم به کاربران خود داده بود.در این بازی کاربران می توانند با جمع کردن سکه و بالابردن پروفیت های خود به مراحل بالاتری دست پیدا کنند .موفقیت های برخی از پروژه های تلگرامی که مانند همستر وعده بدست آوردن پول به کاربران را داده بود باعث شد که این بازی بیش از سایر دیگر پروژه های موفق جلب توجه کند و کاربران بسیار زیادی در این بازی فعالیت کنند.

اقتصاد قیمت همستر کامبت در این زمان مشخص می شود | روز موعود فرا رسید

حال که به روزهای پایانی فصل اول این بازی تلگرامی نزدیک می شویم باید بدانید که قبل از لیست شدن این بازی در صرافی های معتبر چه کارهایی را انجام دهید که پس از لیست شدن آن بتوانیم به سرعت و کاملا برنامه ریزی شده این پول را برداشت کنید.البته ناگفته نماند که تا زمان لیست شدن قطعی این قبیل بازی ها نباید ریسک کنید و پولی واریز کنید.والبته مشاوره گرفتن از افرادی که در بازارهای ارز دیجیتال فعال هستند هم به شما کمک شایان و ارزنده ای می کند.

کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت (Hamster Kombat) به تازگی در یک پست اعلام کرده است که کاربران این پروژه تنها تا تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) فرصت دارند تا روش برداشت توکن‌های خود را در این پلتفرم تعیین کنند. پس از این تاریخ، امکان تغییر روش برداشت وجود نخواهد داشت. در این اطلاعیه آمده است:

اگر در انتخاب گزینه برداشت در صرافی‌های متمرکز با مشکل مواجه شده‌اید، این خبر برای شماست. ما این مشکلات را برطرف کرده‌ایم و اکنون می‌توانید گزینه‌ای را که برای شما مناسب است، به‌صورت امن انتخاب کنید.

همچنین یک خبر بزرگ دیگر: اگر در هر زمانی نظر شما درباره گزینه‌ای که انتخاب کرده‌اید تغییر کرد، به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه Reset، گزینه جدیدی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تنها تا ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) فرصت دارید تا گزینه برداشت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مهم: آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید گسترش نیوز برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

نکته ی دیگری که در این حائز اهمیت است باید بدانید با گذشت چندین ماه از روایج یافت این بازی تلگرامی هنوز نقشه راهی برای آن تعریف نشده است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که هیچ گاه به پول نقد تبدیل نمی شود.

چه کارهایی قبل لیست شدن همستر باید انجام داد؟

ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس

اگر از قبل در صرافی هایی که ارز دیجیتال را لیست می کنند  حساب ندارید، اولین قدم جهت آماده‌شدن برای ایردراپ همستر کامبت، ثبت‌نام و احراز هویت در یکی از این صرافی ها است

واریز ریال و خرید تون کوین

فرایند دریافت ایردراپ همستر کامبت به این شکل است که ابتدا توکن‌های همستر به کیف پولی که به ربات متصل کرده‌اید، واریز شده و سپس اگر قصد فروش داشته باشید، باید آنها را از کیف پول شخصی خود در صرافی مورد نظرانتقال دهید. برای انتقال توکن‌های همستر خود از کیف پول‌های شخصی مانند تون کیپر به صرافی‌های ارز دیجیتال، به تون کوین (TON) جهت پرداخت کارمزد نیاز پیدا خواهید کرد. با این حال، اگر فعلاً قصد فروش توکن‌های ایردراپ را ندارید و می‌خواهید توکن‌های همستر کامبت خود را داخل تون کیپر نگهداری کنید، به این مرحله و خرید تون کوین نیاز پیدا نمی‌کنید.

چقدر تون کوین برای کارمزد همستر نیاز است؟

در حالت معمول می‌توانید با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان)‌ کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. البته در ساعت‌های شلوغی شبکه ممکن است این برداشت هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، جهت احتیاط می‌توانید مقداری تون کوین بیشتری خریداری کنید.

چرا برای دریافت ایردراپ همستر به تون کوین نیاز داریم؟

انتقال توکن همستر به ربات احتمالاً بدون نیاز به تون کوین انجام شود، اما پس از دریافت توکن همستر در تون کیپر، برای انتقال آن به نوبیتکس نیاز به انجام یک تراکنش و پرداخت مقداری TON جهت پوشش هزینه‌های این شبکه دارید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها