|
کدخبر: 335162

تنور نمایشگاه رصتا در روز پایانی داغ شد | مهمان ویژه همه را سوپرایز کرد + تصاویر

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» که از ۲۶ شهریور ماه افتتاح شده بود؛ امروز به کار خود در مصلی تهران پایان داد. در روزهای پایانی شاهد حضور پرشور مردم و جذابیت های ویژه غرفه داران بودیم.

اقتصاد تنور  نمایشگاه رصتا در روز پایانی داغ شد | مهمان ویژه همه را سوپرایز کرد + تصاویر

 سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا»  ۲۶ شهریور ۱۴۰۳  با حضور پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صداوسیما افتتاح شد. بعد از ۳ روز فعالیت این نمایشگاه امروز به کار خود پایان داد.  

جبلی

بهروز تشکر اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده داشت که با حضور مدیران رسانه ها و پلتفرم های شبکه نمایش خانگی همراه بود. سعید مقیسه رئیس سازمان ساترا در ابتدا در سخنانی با تشکر از حاضران در نمایشگاه بیان کرد: از گروه های مختلف از جمله سکوهایی که فعالانه چند روزی را فعالیت کردند تا مخاطبان، همکاران و هم‌صنفان شان بتوانند بهره ببرند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: فکر می کم به قسمت زیادی از اهداف طراحی شده برای این نمایشگاه رسیدیم و به همت شما یک دورهمی تخصصی جذاب بین تعداد قابل توجهی از فعالان صوت و تصویر فراگیر، نهادهای حاکمیتی مرتبط، هنرمندان، ساترا و مردم ایجاد و تعامل درستی انجام شد. تفاهمنامه های مختلفی هم بین فعالان منعقد شد که شاید در حالت عادی باید این تفاهمنامه ها چند هفته زمان می برد.

مقیسه اعلام کرد: نکته مهم این است که با اختتامیه این مراسم و با پایان جشنواره سوم، شروع جشنواره چهارم را اعلام می کنیم. برنامه ریزی این است که سال آینده چهارمین جشنواره «رصتا» خیلی باشکوه تر برگزار شود.

در اختتامیه این نمایشگاه بخش برترین رسانه از منظر نظام جامع ارزیابی و رتبه بندی ساترا، بخش بهترین رسانه از منظر پایداری و گستردگی خدمات، بخش بهترین سکوی دارای کنترل والدینی و رده‌بندی سنی و بخش برترین سکو در استقرار سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات به شرح زیر معرفی شدند.

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز از جمله مهمان روز پایانی نمایشگاه بود که در حاشیه این نمایشگاه گفتگویی با خبرنگار گسترش نیوز داشت. این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد. 

ملکی

تقدیر از برگزیدگان ویژه

بخش برترین رسانه از منظر نظام جامع ارزیابی و رتبه بندی ساترا:

رسانه اپرا

رسانه پارس

رسانه فیلم نت

رسانه عماریار

بخش بهترین رسانه از منظر پایداری و گستردگی خدمات:

رسانه فیلم نت

رسانه دی ال فارس

رسانه نوبینو

بخش بهترین سکوی دارای کنترل والدینی و رده‌بندی سنی:

رسانه اپرا

رسانه پلانما

رسانه نمافیلم

در این بخش سکوی استارنت مورد تقدیر قرار گرفت.

بخش برترین سکو در استقرار سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات:

رسانه فیلم‌نو

رسانه نماشات

رسانه موویلا

در این بخش ۲ سکوی فینما و فانوفیلم مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش برترین غرفه سومین نمایشگاه رصتا:

رسانه روبیکا

مجموعه رسانه‌سنتر (روستا تی‌وی، شهر تی‌وی، ایران فیلم پرس، ریل‌نیوز، فناوری اطلاعات و آموزش)

رسانه هنرصدا

رسانه دیدی‌باز

رسانه آفند استودیو (مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم)

رسانه فام

شایستگان تقدیر

در این بخش سکوهای بادصبا، رادیوصبا، ایران‌صدا، مجمع رصتا، کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری، کانون فرهنگی هنری مجریان رسانه‌های دیداری مورد تقدیر قرار گرفتند.

نمایشگاه_رصتا

در روز پایانی شاهد برنامه های شادی برای کودکان نیز بودیم. به واسطه برگزاری همزمان نمایشگاه رصتا و نمایشگاه نوشت افزار کودکان زیادی همراه با خانواده از این نمایشگاه نیز بازدید کردند. در نتیجه برگزار کنندگان برای جذابیت بیشتر نمایشگاه از عروسک هایی در این نمایشگاه نیز استفاده کردند که در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید. 

قارچ_خور

در این نمایشگاه مهمانان خارجی نیز حضور داشتند. کشورهای عضو بریکس از جمله مهمانان این نمایشگاه بودند. که تصاویر غرفه بریکس در نمایشگاه رصتا را مشاهده می کنید. 

بریکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها