|

بررسی دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس | شرکت اپل گاف داد؟

دگزومارک به تازگی نقد و بررسی جامع قابلیت‌های دوربین iPhone ۱۶ Pro Max را منتشر کرده است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، اولترا واید ۴۸ مگاپیکسل و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل است و در شرایط نوری مختلف و سناریوهای عکاسی متنوع، تحت بررسی دقیق قرار گرفته است.

اقتصاد بررسی دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس | شرکت اپل گاف داد؟

iPhone ۱۶ Pro Max با امتیاز ۱۵۷، پس از Huawei P۴۰ Ultra، Google Pixel ۹ Pro XL و Honor Magic ۶ Pro، در رتبه چهارم قرار گرفت. تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند در بخش قابلیت‌های ضبط ویدیو توانست نمایشی عالی را از خود به نمایش بگذارد. درواقع، این گوشی از نظر ضبط ویدیو، برترین گوشی بازار محسوب می‌شود و به‌لطف ویژگی‌هایی مثل لرزشگیر، عملکرد عالی در نور کم و دقت رنگ، از سایر رقیبانش پیشی گرفته است.

اما در بخش عکاسی؛ آیفون ۱۶ پرومکس در این بخش پیشتاز نبود، اما در مجموع عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌‌گذارد. مخصوصا اگر نور محیط مناسب باشد. سیستم فوکوس خودکار این اسمارت‌فون سرعت و دقت بالایی دارد و رندرینگ عکس‌ها طبیعی است.

آیفون ۱۶ پرو مکس در بخش زوم محدودیت‌هایی دارد. کیفیت عکس‌ها زمانی که بیش از ۲ برابر زوم می‌کنید، کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند. سنسور اولترا واید هم علیرغم اینکه رزولوشن بالایی دارد، اما جزئیات آن به اندازه‌ی دوربین اصلی نیست.

قابلیت عکاسی در شب این گوشی هوشمند به‌طور موثری عمل می‌کند؛ اما در مقایسه با برخی رقیبان، کمی نویز دیده می‌شود و جزئیات کمتری وجود دارد.

دوربین-آیفون

جزئیات امتیاز دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس در دگزومارک

ویژگی‌های ویرایش عکس و سبک‌های جدید عکاسی در بررسی دگزومارک پوشش داده نمی‌شوند؛ اما باید اشاره کرد که آیفون ۱۶ پرو مکس در این بخش تجربه بهینه‌تری را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.

کاربرانی که به عکاسی پرتره و شات‌های اکشن علاقه دارند، قطعا از قابلیت فوکوس خودکار پرسرعت و نوردهی دقیق آیفون ۱۶ پرو مکس لذت می‌برند.

در مجموع، آیفون ۱۶ پرو مکس از بهترین‌ گزینه‌ها در لیست بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۴ و از بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری است و علیرغم اینکه در رتبه چهارم و پایین‌تر از گوشی‌های هواوی، آنر و گوگل قرار گرفته، اما همچنان از رقیب اصلی خود، یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا بالاتر است.

منبع: تکراتو
کدخبر: 335415

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    آخرین اخبار

    سایر رسانه ها