|

قیمت راکی رابیت تعیین شد ، ارزان نفروشید | کاربران غاقلگیر شدند ! + آموزش برداشت توکن RBTC

راکی رابیت (Rocky Rabbit) یکی از بازی‌های جدید تلگرامی است که در آن شخصیت اصلی یک خرگوش جنگجو است و بازیکنان با خرید کارت‌های تغذیه و آموزش، خرگوش خود را تربیت کرده و برای مبارزه آماده کردند.

اقتصاد قیمت راکی رابیت تعیین شد ، ارزان نفروشید | کاربران غاقلگیر شدند ! + آموزش برداشت توکن RBTC

معاملات توکن راکی ربیت در صرافی‌های ارز دیجیتال با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار به ازای هر واحد RBTC آغاز شد. فصل اول ایردراپ راکی رابیت در ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) به پایان رسید. این بازی تلگرامی در حال حاضر هم در تلاش است ایردراپ خود را بین کاربران توزیع کند.

راکی+رابیت

شایان ذکر است که ۵۰ درصد از عرضه RBTC یعنی ۱۰.۵ تریلیون RBTC به عنوان پاداش بین اعضای جامعه این پلتفرم توزیع می‌شود. اعضای تیم، سرمایه‌گذاران و بخش‌های ذخایر و استیکینگ نیز به ترتیب ۱.۶۸ تریلیون (۸ درصد)، ۱.۰۵ تریلیون (۵ درصد) و ۴۲۰ میلیارد توکن (۲ درصد) دریافت می‌کنند. با این حال توکن‌های این ۳ گروه بعد از ۲۱ ماه بین آن‌ها توزیع می‌شود.

اهمیت قیمت راکی رابیت برای کاربران ایرانی به دلیل استخراج ساده این ارز دیجیتال از طریق تلگرام است.

رمزارز راکی رابیت که با نماد RBBT در صرافی ها لیست شده بر بستر شبکه TON ارائه می شود.

راکی

پیش بینی آینده قیمت RBBT در سال ۱۴۰۳

پیش بینی کارشناسان حوزه ارز دیجیتال از آینده قیمت توکن راکی ربیت در سال ۱۴۰۳ شمسی متفاوت بوده است.

برخی کارشناسان بر این باورند رشد قیمت RBBT ادامه دار خواهد بود و بعضی دیگر پامپ راکی رابیت را حباب حاصل از لیست شدن آن در صرافی ها می دانند.

با توجه به نقدشوندگی بالای ارزهای دیجیتال اغلب کسانی که توکن راکی ربیت استخراج کرده اند آن را در کیف پول مجازی خود حفظ کرده و منتظر رشد بیشتر این رمزارز هستند.

نکته قابل توجه، اختصاص ۵۰ درصد از کل عرضه به کاربران است. کل عرضه توکن راکی ربیت۲۱ تریلیون است که به این شکل توزیع می‌شود:

    جوایز کاربران: ۱۰.۵ تریلیون توکن (۵۰ درصد)

    بازاریابی: ۳.۱۵ تریلیون توکن (۱۵ درصد)

    توسعه: ۲.۱ تریلیون توکن (۱۰ درصد)

    لیستینگ و نقدینگی: ۲.۱ تریلیون توکن (۱۰ درصد)

    ذخایر و استیکینگ: ۱.۶۸ تریلیون توکن (۸ درصد)

    سرمایه‌گذاران: ۱.۰۵ تریلیون توکن (۵ درصد)

    اعضای تیم: ۴۲۰ میلیارد توکن (۲ درصد)

توکن‌های تیم، ذخایر، استیکینگ و سرمایه‌گذاران ۲۱ ماه پس از عرضه آزاد می‌شوند. این استراتژی توزیع، تعهد راکی رابیت به شفافیت و پایداری پروژه را نشان می‌دهد.

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت

از امروز، ۲ مهر، برخی کاربران می‌توانند توکن‌های ایردراپ راکی رابیت خود را به آدرس تون کیپر (TonKeeper) خود انتقال دهند. برای جلوگیری از مشکلات برداشت در شبکه تون، که هنگام ایردراپ توکن داگز اتفاق افتاد، توسعه‌دهندگان بازی آزادسازی توکن‌ها را زمان‌بندی کرده‌اند تا از شلوغی شبکه تون جلوگیری شود.

photo_2024-09-23_11-29-15-552x1024

برای انتقال توکن‌های خود به کیف پول تون کیپر، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- وارد قسمت Wallet بازی راکی ربیت شوید.

۲- در قسمت آدرس، آدرس کیف پول تون کیپر خود را که از قبل متصل کرده‌اید را مشاهده می‌کنید.

۳- در قسمت Amount، تعداد توکن‌های مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. با زدن گزینه Max در سمت راست، می‌توانید به طور خودکار کل توکن‌ها را انتخاب کنید.

۴- با زدن گزینه Send Code، یک کد به تلگرام شما ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.

۵- در نهایت، با زدن گزینه Confirm Withdraw، تراکنش را انجام دهید.     

راکی ربیت کاربران را غافلگیر کرد!   

تیم راکی ربیت (Rocky Rabbit) در اطلاعیه صبح امروز خود اعلام کرد که ۴۵ درصد از کل توکن‌های متعلق به کاربرانی که مراحل واجد شرایط بودن خود را تکمیل نکرده‌اند، برای همیشه و به طور دائم سوزانده شده است.

 این مورد شامل کاربرانی می‌شود که در جریان دوره انجام بازی راکی ربیت، تراکنشی که شامل ۰.۵ تون کوین (Toncoin) بوده و باید برای واجد شرایط بودن انجام می‌شده را تکمیل نکرده‌اند. تیم توسعه‌دهنده گفته است که این دسته از کاربران به زودی می‌توانند با روش‌هایی که اطلاع رسانی خواهد شد، ۵۵ درصد باقی‌مانده از توکن‌های خود را دریافت کنند.

گفتنی است که تیم راکی ربیت همچنین اعلام کرده است که در ایردراپ امروز، اولویت برداشت توکن با کاربرانی است که زودتر از دیگران اقدام به پرداخت تون کوین کرده‌اند که این امر اهمیت بالای این تراکنش در کمپین ایردراپ RBTC را به خوبی نشان می‌دهد

منبع: بازار
کدخبر: 335489

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    آخرین اخبار

    سایر رسانه ها