|

عکس و اطلاعات ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس لو رفت!

دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۴ به زودی و در چند روز آینده به طور رسمی معرفی خواهند شد.

اقتصاد عکس و اطلاعات ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس لو رفت!

شیائومی به زودی از مدل جدید دستگاه‌های خود، ردمی نوت ۱۴، رونمایی خواهد کرد. دیروز جزئیات کامل مدل ردمی نوت ۱۴ پرو منتشر شد و در حال حاضر تصاویر و مشخصات نسخه پلاس از ردمی نوت ۱۴ نیز به دست مردم رسیده است.

این اطلاعات و تصاویر توسط وب‌سایت چینی ITHome منتشر شده‌اند و گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارند. این وب‌سایت چینی همچنین برخی مشخصات این دستگاه را که شیائومی هنوز در مورد آن صحبت نکرده نیز منتشر کرده است. سری دستگاه‌های ردمی نوت ۱۴ روز پنجشنبه همین هفته به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

تصاویر منتشر شده توسط منبع چینی، گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را در رنگ سبز شنی ستاره‌ای (Star Sand Green) به نمایش می‌گذارد. قسمت پشتی دستگاه نیز طرح شن‌های ساحلی را به خود گرفته و دارای بافت درخشان زیر نور است. در این قسمت از شیشه گوریلا گلس خمیده کورینگ استفاده شده که گفته می‌شود دوبرابر قوی‌تر از نسل قبلی است. بخش دوربین نیز دارای یک طراحی صیقلی است.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED مجهز شده است که محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ دارد. درحالی‌که حاشیه پایینی کمی ضخیم است، حاشیه‌های بالایی و کناری باریک هستند و به نظر می‌رسد عرض آن‌ها با عرض دوربین سلفی یکسان باشد. منحنی بودن صفحه و طراحی فریم میانی باعث می‌شود که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به‌راحتی در دست قرار بگیرد و حمل آن آسان‌تر باشد. وزن این گوشی نیز ۲۱۲ گرم است.

گوشی-ردمی

به گفته منبع چینی، ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس از یک باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی بهره می‌برد. همچنین این دستگاه برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار گواهینامه IP۶۹ را نیز کسب کرده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین این گوشی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود مشخصات آن با ردمی نوت ۱۴ پرو یکسان باشد؛ بنابراین احتمالاً باید شاهد استفاده از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو باشیم.

علاوه‌براین، ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس احتمالاً به تراشه دایمنسیتی ۷۳۵۰ از مدیاتک مجهز خواهد شد. این درحالی است که گفته می‌شود نمونه نوت ۱۴ پرو قرار است تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دریافت کند.

گوشی-ردمی-1

گوشی-ردمی-2

گوشی-ردمی-3

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 335593

ارسال نظر