|

قیمت تبلت گلکسی تب اس ۱۰ فاش شد

وب‌سایت آمریکایی سامسونگ قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۱۰ را فاش کرد. این در حالی است که این تبلت‌ها هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند و به دلیل یک اشتباه، قیمت رسمی آن‌ها به بیرون درز کرده است.

اقتصاد قیمت تبلت گلکسی تب اس ۱۰ فاش شد

به نقل از androidheadlines، تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۱۰ فردا، پنجم مهرماه، رونمایی خواهند شد. پیش از این، اطلاعاتی درباره رنگ‌ها و مشخصات گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ اولترا به همراه تصاویری از آن‌ها منتشر شده بود. بنابراین، تقریباً تمامی ویژگی‌ها و مشخصات این تبلت‌ها در دسترس است. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، گزارش‌های بیشتری درباره تبلت‌های سری Galaxy Tab S10 منتشر می‌شود و به لطف اشتباهی که در وب‌سایت آمریکایی سامسونگ رخ داده، حالا از قیمت این تبلت‌ها نیز مطلع شده‌ایم.

خبر خوب درباره افشای قیمت تبلت‌های جدید سامسونگ این است که افزایشی نسبت به مدل‌های سال قبل نداشته. اما تغییر مهمی که باید به آن اشاره کنیم، اضافه شدن نسخه‌ی ۱ ترابایتی به مدل‌ اولترا است. سامسونگ امسال گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را در یک نسخه رده‌بالاتر با حافظه ۱ ترابایت به بازار عرضه می‌کند.

قیمت کلکسی تب اس ۱۰ پلاس با رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت، ۹۹۹.۹۹ دلار است. نسخه‌ رده‌بالاتر این تبلت با رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایت نیز با قیمت ۱۱۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

قیمت-گلکسی

قیمت گلکسی تب اس ۱۰ اولترا با رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت نیز ۱۱۹۹.۹۹ دلار است و برای نسخه رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی آن، قیمت ۱۳۱۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده. مدل رده‌بالاتر با رم ۱۶ و حافظه ۱ ترابایت نیز با قیمت ۱۶۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به بازار آمریکا هستند و ممکن است قیمت‌ها در سایر بازارها کمی اختلاف داشته باشند.

گفته می‌شود تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۱۰ از چهارم اکتبر (۱۳ مهر) عرضه می‌شوند. نظر شما درباره قیمت‌گذاری تبلت‌های سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال از تبلت‌های این کمپانی استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

قیمت-گلکسی-1

منبع: تکراتو
کدخبر: 335746

ارسال نظر