|

اطلاعیه مهم درباره قرعه‌کشی ایران خودرو | عجله کنید

برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شدند و اکنون زمان واریز وجه به منتخبین فرا رسیده است.

اقتصاد اطلاعیه مهم درباره قرعه‌کشی ایران خودرو | عجله کنید

برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو در روز شنبه اعلام شدند و در حال حاضر، لیست برندگان این دوره به تفکیک محصولات و متقاضیان در وب‌سایت ایران خودرو قابل دسترسی است. همچنین، به منتخبین از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مشتریان از زمان اولویت خود آگاه شوند.

مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو، از بخش اعلام نتایج قرعه‌کشی از نتیجه‌ برنده شدن یا عدم تخصیص خود براساس محصول انتخابی، مطلع شوند؛ ضمن اینکه در پروفایل کاربری مشتریان نیز نتایج قابل مشاهده است.

گفتنی است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال 1403 خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، 90 روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده‌ متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه 473 و563 شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد).

در ادامه شرایط واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

8024521-791

آن دسته از برندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو که در پیش فروش امکان ثبت نام دارند باید به پیامکی که برای آنها ارسال شده توجه کنند.

برندگان این طرح مادرانی هستند که نام آنها جزو برندگان قرعه کشی پیش فروش طرح مادران ایران خودرو قرار دارد. برای این افراد پیامکی به مضمون زیر ارسال شده است.

طرح+مادران

با سلام

با عنایت به اعلام اولویت های مجاز برنده در سایت درخواست خرید خودرو(اولویت بندی) بر روی سایت اصلی ایران خودرو بخش جزئیات سفارش و اولویت تعیین شده برای جنابعالی با کد پیگیری ... (بخشنامه 4791) امکان عقد قرارداد و واریز وجه خودروی ثبت درخواست شده به روش پیش فروش برای شما فراهم شده است.

لطفا جهت انعقاد قرارداد، واریز وجه و انتخاب نمایندگی تا تاریخ 16 مهرماه 1403 به سایت فروش اینترنتی بخش ورود کاربر آیتمواریز وجه سامانه یکپارچه مراجعه و از طریق کارت های بانکی متعلق به خود نسبت به وازیر وجه به حساب ایران خودرو از طریق لینک ... اقدام نمایید.

تحویل خودرو منوط به انعقاد قرارداد و واریز وجه شما خواهد بود و چنانچه به هر دلیل وجه خودرو واریز نگردد ثبت نام شما کان لم یکن شده و به منزله انصراف خواهد بود.  جهت اطلاع از ضوابط فروش به سایت ایران خودرو مراجعه فرمایید.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
کدخبر: 335791

ارسال نظر