|

مشخصات ردمی نوت ۱۴ مشخص شد | شیائومی از محبوب ترین گوشی خود رونمایی کرد + عکس

شیائومی به تازگی از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ رونمایی کرده است. این سری شامل نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌باشد که همگی دارای نمایشگر OLED هستند و طراحی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

اقتصاد مشخصات ردمی نوت ۱۴ مشخص شد | شیائومی از محبوب ترین گوشی خود رونمایی کرد + عکس

گوشی‌ های سری ردمی نوت در بازار از محبوبیت بالایی برخوردارند، زیرا این محصولات با قیمت مناسب، ویژگی‌های فنی قابل‌توجهی را برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه، به معرفی گوشی‌ های سری ردمی نوت ۱۴ خواهیم پرداخت.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

ردمی نوت 14 پرو پلاس به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10 مجهز شده است که رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. حداکثر روشنایی این پنل به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. نمایشگر خمیده ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود و روی پنل پشتی‌اش هم از شیشه محافظ گوریلا گلس 7i استفاده شده است.

Next

این گوشی هوشمند موفق به کسب تأییدیه TÜV SÜD شده که نشان از مقاومت آن در برابر سقوط دارد. علاوه‌براین، با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار هم روبه‌رو هستیم. ردمی در این دستگاه از معماری «کینگ کونگ» استفاده کرده که علاوه‌بر تأییدیه‌های گفته‌شده، گوشه‌های دستگاه را هم در برابر ضربه مقاوم می‌کند.

قدرت ردمی نوت 14 پرو پلاس توسط تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ تأمین می‌شود. این دستگاه در نسخه‌های مجهز به ۱۲ گیگابایت رم LPDRR4X و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 و ۵۱۲ گیگابایت رم UFS 3.1 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

روی پنل پشتی جدیدترین گوشی ردمی دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول مربعی‌شکل قرار گرفته است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision Light Hunter 800 با دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال می‌شود. این دستگاه همچنین از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

شیائومی در این گوشی هوشمند از باتری غول‌پیکر ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با آند سیلیکون-کربن استفاده کرده است که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۲۷۰ دلار است. بالاترین نسخه این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۲۸ دلار قیمت دارد.

مشخصات و قیمت ردمی نوت 14 پرو

ردمی نوت ۱۴ پرو هم از معماری کینگ کونگ بهره می‌برد، البته روی پنل پشتی‌اش خبری از شیشه گوریلا گلس نیست. باوجوداین همچنان با استاندارد IP68 و TÜV SÜD برای مقاومت در برابر سقوط روبه‌رو هستیم.

نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه تفاوتی با نسخه پلاس ندارد، بنابراین خریداران همچنان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED‌ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت دسترسی پیدا می‌کنند. انرژی این دستگاه توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که البته در آن خبری از فناوری سیلیکون-کربن نیست. همچنین این دستگاه از فناوری شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

Previous

Next

قدرت ردمی نوت ۱۴ پرو توسط تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ اولترا تأمین می‌شود که آن را ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراهی می‌کنند.

روی پنل پشتی این دستگاه هم دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول چهارگوش قرار گرفته، اما طراحی این ماژول و البته سنسورهای مورد استفاده در آن با مدل پرو پلاس متفاوت است. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 به‌عنوان دوربین اصلی در این دستگاه استفاده شده که از دریچه دیافراگم f/1.5 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. همچنین در این گوشی هوشمند خبری از دوربین تله‌فوتو نیست و تنها با دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو روبه‌رو هستیم. همچنین دوربین سلفی ردمی نوت ۱۴ پرو، ۲۰ مگاپیکسلی است.

مشخصات و قیمت ردمی نوت 14 پرو

ردمی نوت ۱۴ در نسخه پایه با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و در بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۷۱ دلار قیمت دارد.

مشخصات و قیمت ردمی نوت 14 5G

پایین‌ترین عضو این خانواده یعنی ردمی نوت 14 5G به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۱۰۰ نیت مجهز شده است. این گوشی هوشمند از استاندارد IP64 پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی Redmi Note 14 5G شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مربعی‌شکل هستیم. این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد که توسط دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

مشخصات و قیمت ردمی نوت 14 5G

قدرت ردمی نوت ۱۴ 5G توسط تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ تأمین می‌شود و در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وظیفه تأمین انرژی این دستگاه برعهده باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی است. همچنین این دستگاه با HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

قیمت ردمی نوت ۱۴ 5G در نسخه پایه برابر ۱۷۱ دلار است و در بالاترین نسخه با قیمت ۲۴۲ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 335852

ارسال نظر

 

آخرین اخبار