|

روند قیمت همستر تا پایان سال ۲۰۲۴ | همستر چگونه سر کابران شیره مالید؟

قیمت توکن همستر کامبت با کاهش ۲۰ درصدی روبرو شد. پس از اینکه این توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد، بسیاری از بازیکنان ناامید شدند. توکن بازی معروف کلیکی به‌طور رسمی از روز پنجشنبه قابل معامله شد. با وجود اینکه توکن HMSTR در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال قرار گرفته، بسیاری از کاربران احساس می‌کنند که زمان صرف شده برای این بازی بی‌فایده بوده و پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اند، کافی نیست. همچنین، قیمت این توکن پس از عرضه به شدت کاهش یافته است.

اقتصاد روند قیمت همستر تا پایان سال ۲۰۲۴ | همستر چگونه سر کابران شیره مالید؟

با لیست شدن توکن همستر کامبت، قیمت این توکن با سقوط ۲۰ درصدی مواجه شد. این توکن در ابتدا معاملات خود را با قیمت ۰.۰۱۴ دلار آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به ۰.۰۱۱ دلار رسید. معاملات توکن همستر کامبت از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه به‌ وقت ایران، در صرافی‌های بایننس، OKX، بیت گت و Bitfinex آغاز شد. در کنار معاملات، پلتفرم این بازی امکان کلیک کردن توکن‌ها به‌صورت درون‌زنجیره‌ای با امکان برداشت آنی را نیز فعال کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن همستر معادل ۰.۰۰۶۸۶۳ دلار بوده و در شبانه‌روز گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. با وجود اینکه تحلیلگران پیش‌بینی معاملات بین ۰.۰۰۵ و ۰.۰۱ دلار را برای این توکن می‌کردند، اما همستر کامبت موفق به کسب این سطوح نشد.

نمودار-همستر

مسیر پیش روی پروژه همستر کامبت

این بازی کلیکی، به‌تازگی برنامه آینده خود تا سال ۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرده است. اهداف آتی همستر کامبت شامل توسعه پلتفرم بازی وب۳ با امکان اتصال به سیستم پرداخت خارجی است. همچنین، افزوده شدن دارایی‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز از دیگر برنامه‌های این بازی است. در کنار این موارد، افزودن شبکه تبلیغاتی برای حمایت از بازی نیز در دستور کار عوامل همستر کامبت قرار دارد.

نمودار-همستر۱

پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال ۲۰۲۴

روند قیمتی همستر کامبت به عوامل متفاوتی از جمله وضعیت کلی بازار و موفقیت یا عدم‌ موفقیت فعالیت‌های تیم این بازی بستگی خواهد داشت. با توجه به حمایت بالای کاربران از این بازی و توسعه‌های آتی همستر، انتظار می‌رود توکن این بازی، روند صعودی در پیش گیرد. برخی از کارشناسان باور دارند با افزایش محبوبیت کامیونیتی‌های رمز ارزی و بازی‌ها در این حوزه، این توکن با رشد قیمتی مواجه خواهد شد.

در بازه کوتاه‌مدت، یکی از پیش بینی‌ها برای این توکن، رسیدن به سطح ۰.۰۵ تا ۰.۱۰ دلار تا سه تا ۶ ماه آینده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن در بازه ۶ تا ۱۲ماهه به ۰.۵۵ دلار برسد.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

منبع: تجارت نیوز
کدخبر: 335966

ارسال نظر