|

پیش بینی بازار بورس در پی شهادت سیدحسن نصرالله (۸ مهر ۱۴۰۳)

بازار بورس تهران امروز ۷ مهرماه به دلیل رویدادهای شب گذشته در لبنان تحت تأثیر قرار گرفت و به طور کلی در وضعیت قرمز قرار گرفت.

اقتصاد پیش بینی بازار بورس در پی شهادت سیدحسن نصرالله (۸ مهر  ۱۴۰۳)

بازار بورس تهران امروز، ۷ مهرماه، تحت تأثیر رویدادهای شب گذشته در لبنان قرار گرفت و به طور کلی در وضعیت قرمز قرار گرفت. همچنین، عصر امروز خبری مبنی بر شهادت سید حسن نصرالله توسط حزب الله لبنان منتشر شد. با توجه به تأثیر این خبر، احتمال تعطیلی بازار بورس در فردا وجود دارد.

وضعیت شاخص بورس امروز ۷ مهر ۱۴۰۳

در جریان معاملات امروز ۷ مهر شاخص کل بورس با کاهش ۸ هزار و ۱۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۶ واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن هم با کاهش هزار و ۵۷۳ واحدی در سطح ۷۰۵ هزار و ۴۲۴ واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز سه نماد فملی، فولاد و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و وپارس. ونوین و فملی پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بورس بودند.

بورس

در جریان معاملات امروز شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۶ واحدی در سطح ۲۲ هزار و ۲۶۳ واحدی قرار گرفت و سه نماد آریا، فزر و فصبا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند.

همچنین امروز گروه بانک‌ها با ارزش معاملاتی ۴۲۰ میلیارد تومان برترین گروه صنعتی بود و بعد از آن گروه فلزات اساسی و کانه فلزی در جایگاه بعدی قرار گرفتند. امروز همچنین سه نماد افران، سپر و ماهور برترین تقاضا و سه نماد اهرم، پارند و دارایی برترین عرضه کننده بورس بودند.

منبع: اندیشه معاصر
کدخبر: 336030

ارسال نظر

 

آخرین اخبار