|

بازار ارز دیجیتال با این رمزارز همه را سورپرایز کرد | خاطرات تلخ همستر پاک شد؟

طبق اطلاعات منتشر شده، بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار امروز با روندی کاهشی مواجه هستند و وضعیت بازار به رنگ قرمز درآمده است. ارزش کل بازار رمزارزها امروز به ۲.۳۱ تریلیون دلار رسیده و بیت کوین، به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، ۵۶.۲۸ درصد از این ارزش را به خود اختصاص داده است.

اقتصاد بازار ارز دیجیتال با این رمزارز همه را سورپرایز کرد | خاطرات تلخ همستر پاک شد؟

بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمتی ۰.۶۴ درصدی مواجه شده و روند آن نزولی است. در زمان انتشار این خبر، این ارز دیجیتال پیشتاز بازار در حدود ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود.

اتریوم نیز امروز به پیروی از بیت کوین، روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۰.۹۰ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۲.۶۶۶ دلار معامله می‌شود.

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال فلر (FLR)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Flare امروز با رشد قیمتی ۵.۳۶ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار گرفت. پس از Flare، نام رمزارزهای ریپل (XRP) با ۴.۳۲ درصد افزایش قیمت و اتنا (ENA) با ۳.۳۹ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال ستس (۱۰۰۰SATS) با ۶.۹۹ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌ ارز ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از SATS نیز، ارز دیجیتال ورم هول (W) با ۵.۳۴ درصد افت و ارز آرویو (AR) با ۵.۱۳ درصد کاهش قیمت در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز‌های دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

بروزرسانی: یکشنبه ۸ مهر

رمزارز

قیمت فروش (تومان)

قیمت خرید (تومان)

قیمت (دلار)

بیت کوین - Bitcoin بیت کوین BTC

۴,۰۳۲,۷۷۶,۷۹۳.۰۰

۳,۹۸۹,۴۵۷,۰۰۷

۶۵,۷۰۷

اتریوم - Ethereum اتریوم ETH

۱۶۴,۰۰۴,۴۱۷.۰۰

۱۶۱,۸۲۱,۲۵۷

۲,۶۶۹

تتر - Tether تتر USDT

۶۱,۲۱۶.۰۰

۶۰,۸۷۴

 

سولانا - Solana سولانا SOL

۹,۶۷۵,۱۵۰.۰۰

۹,۴۹۶,۸۵۹

۱۵۷

بایننس کوین - Binance Coin بایننس کوین BNB

  ۳۶,۷۲۷,۲۲۵.۰۰

۳۶,۲۳۸,۴۰۲

۵۹۸

ریپل - Ripple ریپل XRP

۳۷,۸۹۴.۰۰

۳۷,۳۸۹

۱

 

 

کدخبر: 336105

ارسال نظر