|

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت محصولات ایران خودرو ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | بازار خودرو پلکانی گرانی شد

تصمیم گیری های اشتباه و عجولانه مسئولان و قیمت گذاری دستوری نه تنها بازار خودرو را با تنش های فراوانی روبه رو کرده است، بلکه خودروسازان بزرگ داخلی را باچالش های عظیمی روبرو کرده است. این چالش ها به حدی جدی و خطرناک هستند که ایران آبی های جاده مخصوص برای جبران کمبود نقدینگی و حفظ این صنعت بزرگ کشور اقدام به برگزاری قرعه کشی در ماه گذشته کرده اند. امروز سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ قیمت محصولات ایران خودرو مانند روز گذشته با افزایش قیمت نیز روبرو بوده است.

اقتصاد قیمت محصولات ایران خودرو  ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | بازار خودرو پلکانی گرانی شد

در سال‌های اخیر، صنعت خودرو با چالش‌های فراوانی روبه‌رو بوده و هنوز نتوانسته از این وضعیت بحرانی خارج شود. در این مدت، مسئولان تصمیماتی نظیر عرضه خودرو در بورس، راه‌اندازی سامانه یکپارچه و برگزاری قرعه‌کشی‌ها را اتخاذ کرده‌اند تا بازار خودرو را از این آشفتگی نجات دهند. امروزه بازار خودرو به قدری تحت فشار است که به سرعت به هر رویداد سیاسی و اقتصادی، چه در داخل و چه در خارج از کشور، واکنش نشان می‌دهد. همچنین، در سه ماهه دوم سال جاری، بازار خودرو تقریباً از خرید و فروش فاصله گرفته و در رکود شدیدی به سر می‌برد.

با بررسی قیمت مدل های مختلف در بازار خودرو امروز شاهد افزایش تند قیمت در بازارهستیم. بازار خودروهای داخلی از این قاعده مستثنا نبوده است. امروز ۹ مهر ۱۴۰۳ قیمت ها به شرح زیر است. امروز تمام محصولات ایران خودرو بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان نیز افزایش قیمت داشته اند.

قیمت خودرو های داخلی (ایران خودرو) ۱۰ مهر ۱۴۰۳:

مدل خودرو سال تولید براساس قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا یافته) ۱۴۰۳ بازار ۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (ارتقا یافته) ۱۴۰۳ بازار ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ایTU3 ۱۴۰۳ بازار ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V۴ ۱۴۰۳ بازار ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای V۱ ۱۴۰۳ بازار ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V۲ ۱۴۰۳ بازار ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته ۱۴۰۳ بازار ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو ۱۴۰۳ بازار ۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس EF7  // توربو آپشنال ۱۴۰۳ بازار ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس EF7 دنده ای توربو  ۱۴۰۳ بازار ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس ۱۴۰۳ بازار ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7سورن پلاس  ۱۴۰۳ بازار ۷۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز حوزه خودرو و همچنین کسب اطلاع درباره وضعیت قیمت در بازر خودرو و خبرهای مربوط به صنعت خودرو به  سرویس خودرو پایگاه خبری گسترش نیوز مراجعه کنید.

کدخبر: 336309

ارسال نظر