|

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت ارز دیجیتال ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | حمله شوکه کننده خرس ها به بازار رمزارزها

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال نوع جدیدی از پول هستند که به پول دیجیتالی نیز معروف شده اند.این پول یا ارز بوسیله علم رمز نگار توسعه یافته اند، و با این ارز می توان بجای ارزهای رایج در دنیا که هر کدام نام خاصی برای خود دارند معامله کرد. این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام رمزارز حداقل برای یکبار به گوشش نخورده باشد.رمزارزها نوعی از دارایی دیجیتال هستند که نیاز به حمل پول فیزیکی را از بین می برند و حتی دیگر در پرداخت ها هم نیازی به کارت عابر بانک نیست و اگر رمز کیف پول خود را حفظ باشید می توانید معاملات خود را به آسانی انجام دهید.

اقتصاد قیمت ارز دیجیتال ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | حمله شوکه کننده خرس ها به بازار رمزارزها

 ارزهای دیجیتال مانند دلار یا هر واحد پولی دیگری نیز ارزشی برای خود دارند که نوسان قیمتی آن به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد.این عوامل می توانند سیاسی،اقتصادی،و حتی برد و باخت مسابقات ورزشی باشند. برای اینکه بتوانید در این معاملات و سرمایه گذاری ها بیشترین سود را داشته باشید و ارز دیجیتالی بیشتری را در اختیار داشته باشید باید تحلیل های زیادی را بخوانید و از نظرات کارشناسان زیادی که در این حوزه از علم و آگاهی کافی برخورد دارند بهره ببرید. ما در گسترش نیوز همراه شما هستیم تا شما را از آخرین قیمت های بازار ارز دیجیتال و پیش بینی های آن  نیز آگاه کنیم.با ماه همراه باشید.

دنیای ارز دیجیتال امروز چنان توسعه یافته استکه اکنون حدود ۳۰ هزار ارز دیجیتال در صرافی های بزرگ و بین المللی معامله می شوند.هم اکنون ارزش کل بازار ارز دیجیتال حدود ۲ تریلیون دلار است.بیشترین میزان خرید و فروش در میان ارزهای دیجیتال را تتر به خود اختصاص داده است. بیت کوین، اتریوم و تتربا بیشترین سهم در بازار ارز دیجیتال به عنوان ارزهای محبوب شناخته شده اند که به ترتیب ۵۵.۹۳ درصد، ۱۴.۰۸ درصد و ۵.۳۰ درصد را به خود اختصاص داده اند. شایان ذکر است که قیمت دلار حدود ۶۱,۳۰۶.۹۹ تومان است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با روند نزولی شدیدی نیز آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز به رنگ قرمز درآمده است. بیت کوین که در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۳ هزار دلار معامله شد. اکنون با توجه به روند نزولی که در بازار ارز دیجیتال دیده می شود با کاهش ۱.۱۱ درصدی به حدود قیمت ۶۳,۹۴۷.۰۷ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال نیز کاهشی گزارش شده است.

در جدول زیر قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر را در تاریخ ۱۰ مهر همراه باتغییرات روزانه و ماهانه آن ها مشاهده می کنید.

نام ارز          دیجیتال قیمت تغییرات روزانه تغییرات ماهانه معاملات روزانه
Bitcoin ۳,۹۲۲,۷۰۶,۸۷۱  ۱.۱۱٪- ۹.۹٪+ ۳۵,۴۰۵,۷۰۳,۳۶۸.۱۲
Ethereum ۱۶۲,۲۶۶,۱۹۷  ۰.۰۵٪- ۷.۰۵٪+ ۱۷,۵۲۱,۸۰۳,۷۳۷.۷۳
Tether USDt ۶۱,۳۵۷ ۰.۰.۴٪- ۰.۰.۳٪- ۶۱,۷۰۷,۱۵۸,۱۵۵.۹۱
BNB ۳۵,۶۶۲,۷۳۸  ۰.۲۷٪- ۱۲.۰۹٪+ ۱,۸۰۱,۵۲۳,۶۴۲.۶۵
Solana ۹,۵۶۹,۸۸۷  ۰.۸۵٪- ۱۸.۱٪+ ۲,۱۴۲,۷۴۱,۵۰۴.۲۳
USDC ۶۱,۳۵۳ ۰.۰۰٪- ۰ ۶,۷۳۰,۵۷۲,۲۱۱.۱۲
XRP ۳۸,۰۵۰ ۴.۲۸٪- ۱۲.۰۳٪+ ۱,۶۹۱,۸۱۲,۱۵۹.۲۱
Dogecoin ۷,۲۵۱ ۴.۱۲٪- ۱۹.۴٪+ ۹۱۴,۶۷۶,۸۰۲.۸۶
Toncoin ۳۵۶,۵۹۹ ۰.۲۶٪- ۷.۴٪+ ۲۳۳,۲۵۱,۳۵۳.۵۰
TRON ۹,۶۰۷ ۰.۸۵٪+ ۰.۴٪+ ۳۴۸,۶۳۴,۲۶۶.۲۱

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز حوزه فناوری و ارز دیجیتال و همچنین کسب اطلاع درباره وضعیت قیمت در بازر ارز دیجیتال و خبرهای مربوط به صنعت کریپتو به  سرویس فناوری و ارز دیجیتال پایگاه خبری گسترش نیوز مراجعه کنید.

 

کدخبر: 336371

ارسال نظر