|

اختصاصی گسترش نیوز

پیش بینی جنجالی بازار ارز دیجیتال | این ۳ میم کوین بهترین فرصت برای سرمایه گذاری هستند

اگر شما هم به عنوان یکی از افرادی هستند که در بازار ارز دیجیتال نیز فعال است و مالی را در این زمینه سرمایه گذاری کرده اید، قطعا باید برای حفظ آن و افزایش سرمایه به تحلیل های کارشناسان فعال در بازار ارز دیجیتال نیز دقت کنید و از پیش بینی ها در این بازار گسترده بهره ببرید. حتما سبد ارزی شما حتما از ارزهای مختلفی از جمله استیبل کوین ها، میم کوین ها و ارزهای دیجیتال برتری همچون بیت کوین، اتریوم و ... نیز تشکیل شده است.

اقتصاد پیش بینی جنجالی بازار ارز دیجیتال | این ۳ میم کوین بهترین فرصت برای سرمایه گذاری هستند

اگر دقت داشته باشید هرکدام از  ارزهای دیجیتال نمودار قیمتی مخصوص به خود را دارند.ما در این پیش بینی ها به شما کمک می کنیم تا با بررسی بهتر بازار ارز دیجیتال بتوانید فرصت های مناسب برای خرید و فروش و کسب سود بهتر ارزهای دیجیتال خود را بیشتر کرده و بتوانید از ضرر در این بازار بزرگ مالی نیز جلوگیری کنید.

بیت کوین به عنوان یکی از برترین ارزها در بازار نیز شناخته شده است.اگر سابقه فعالیتتان در این بازار به قبل از سال ۲۰۲۱ بر می گردد، باید به یاد بیاورید که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ در مدت کوتاهی موفق شد تا قیمت خود را به بیش از ۶۰ هزار دلار نیز برساندو برای خود در آن سال رکورد قیمتی را نیز ثبت کند.اما این افزایش قیمت طولی نکشید که با ترکیدن حباب قیمتی  دیگر ارزهای دیجیتالی که به تبعیت از پادشاه خود افزایش قیمت پیدا کرده بودند به یکباره نیز سقوط بدی را نیز تجربه کنند. کسانی که در آن زمان به امید ماندگاری این افزایش قیمت برای کسب سود بیشتر این ارز ها را خریدند بخش اعظمی از آن را از دست دادند، و تقریبا از این بازار نیز حذف شدند.

در چند روز اخیر بیت کوین توانست با افزایش قیمت خود از مرز ۶۶ هزار دلار نیز عبور کند.تقریبا بیشتر آلت کوین های موجود در بازار ارز دیجیتال که دنباله رو بیت کوین هستند با افزایش قیمت این ارز دیجیتال همراه شدند و قیمت آن ها هم روند صعودی به خود گرفت.

در این پیش بینی تیم گسترش نیوز قصد دارد تا بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید در ماه مهر را به شما معرفی کند.نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که این گزارش فقط یک تحلیل و پیش بینی می باشد و هیچ گونه خرید و فروش و سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد نمی دهد و هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

شیبا اینو (SHIB)

میم کوین ها معمولا سریع تر از آلت کوین ها نسبت به کنش های بازار ارز دیجیتال واکنش نشان می دهند و با افزایش قیمت بیت کوین، رشد قیمتی خود را آغاز می کنند. در هفته پایانی سپتامبر ۲۰۲۴ و با عبور قیمت پادشاه ارز دیجیتال یعنی بیت کوین از مرز ۶۶ هزار دلار، قیمت شیبااینو بیش از ۲۷ درصد رشد داشت و این رشد در اواسط هفته به بیش از ۴۰ درصد و بالاترین قیمت خود رسید.به نظر می رسد شیبااینو یکی از ارزهای دیجیتال است که می تواند در ماه مهر برای خرید و سرمایه گذاری نیز مناسب باشد.

بیبی دوج (BabyDoge)

با شروع رشد قیمت میم کوین ها در بازار ارز دیجیتال نگاه سرمایه گذاران برای خرید و فروش به میم کوین های اصلی است و آن ها را زیر ذره بین خود می گذارند.یکی دیگر از میم کوین هایی که می توان برای خرید و فروش در ماه مهر برای کسب سود به آن امید داشت بیبی دوج کوین است که در هفته پایانی سپتامبر ۲۰۲۴ با رشد ۲۰ درصدی خود و مهم تر از آن رشد ۱۴۷ درصد در ماه گذشته توانسته است خود را با قیمتی بالا در بازار ارز دیجیتال حفظ کند.این موضوع احتمال رشد انفجاری آن را زنده نگه می‌دارد

بهترین ارزها برای خرید و فروش ماه مهر

همان طور که فته شد باتوجه به رشد اخیر بیت کوین در بازار ،آلت کوین ها و میم کوین  ها رشد صعودی خوبی را نیز تجربه کرده اند.این رشد قیمت باعث شده است تا با با درنظر گرفتن شرایط مناسب فاندامنتالی و تکنیکالی، رمزارزهای دوج کوین، شیبا اینو و بیبی دوج کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ انتخاب شدند. 

کدخبر: 336439

ارسال نظر

 

آخرین اخبار