|

این گروه از کارگران وام ۳۰۰ میلیونی می خواهند

کارگران ارکان ثالث نفت درخواست کرده‌اند که از وام‌های کم‌بهره بهره‌مند شوند. این درخواست به دنبال مشکلات مالی و اقتصادی است که این گروه از کارگران با آن مواجه هستند. وام‌های کم‌بهره می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنند و در عین حال به تأمین نیازهای مالی ضروری خود بپردازند.

اقتصاد این گروه از کارگران وام ۳۰۰ میلیونی می خواهند

کارگران ارکان ثالث نفت در تماس با خبرنگاران، وام کم‌ بهره ۳۰۰ میلیونی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین خواسته‌ های خود برای رفع تبعیض مطرح کردند.

فضای-مجازی

این کارگران از راه‌اندازی کارزاری در فضای مجازی با درخواست رفع تبعیض در دریافت وام خبر دادند؛ در متن این کارزار آمده است:

 

«احتراما به اطلاع می‌رساند شما و دیگر مسئولین وزارت نفت به خوبی شاهد بودید که در اوج گرمای بی‌سابقه، این نیروهای پیمانکاری بودند که بدون یک ساعت تعطیلی و با تلاش‌های بی‌وقفه اجازه ندادند خللی در توزیع سوخت و انرژی کشور ایجاد شود؛ با این‌همه تلاش، متأسفانه این نیروها از بسیاری از پاداش‌ها و مزایا محروم مانده‌اند.

اخیرا برای کارکنان رسمی و به تازگی برای نیروهای قراردادی، وام ۳۰۰ میلیون تومانی کم‌بهره تصویب شده است که می‌تواند گره‌های معیشتی زیادی را از آنها بگشاید. لذا، تقاضا داریم این وام به همکاران شرکتی نیز پرداخت گردد.»

منبع: ایلنا
کدخبر: 336581

ارسال نظر