|

اختصاصی گسترش نیوز؛

هواوی از بمب ۲۰۲۴ رونمایی کرد | این گوشی ۲۹۰ میلیون تومانی را بیشتر بشناسید

در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴، شرکت Huawei به طور رسمی‌ Huawei Mate XT Ultimate را معرفی کرد که برای نخستین بار شکل جدیدی از صفحه نمایش سه گانه را ارائه می دهد. این محصول جدید هواوی سیمای منحصر به فردی از صفحه نمایش بزرگ تاشو را دارا است که می تواند جذابیت های بالایی برای طرفداران داشته باشد. با این حال، در خصوص طراحی نوین این موبایل پرسش هایی مطرح می شود که باید به آن پاسخ داد. اینکه این مدل چه ویژگی‌های عملکردی دارد و چه امکانات تازه‌ای را برای مخاطبان به ارمغان می آورد؟

اقتصاد هواوی از بمب ۲۰۲۴ رونمایی کرد | این گوشی ۲۹۰ میلیون تومانی را بیشتر بشناسید

شرکت هواوی در ماه گذشته از گوشی جدید خود رسما رونمایی کرد و ویژگی های این مدل را توضیح داد. Huawei Mate XT Ultimate در همان روز نخست معرفی مورد توجه کاربران قرار گرفت و عکس ها و فیلم های مربوط به آن به سرعت دست به دست شد. مدتی بعد قیمت این گوشی در بازار نیز اعلام شد که این نرخ گذاری تعجب علاقه مندان را به همراه داشت.

با وجود اینکه Huawei Mate XT Ultimate اولین گوشی با صفحه نمایش سه بار تاشو در جهان محسوب می شود، اما در حالت تا شده، سنگین و حجیم به چشم می آید. در کل، ضخامت آن تنها ۱۲.۸ میلی‌متر بوده و وزن آن ۲۹۸ گرم برآورد شده است. هنگام نگه‌داشتن آن در دست، احساسی مشابه بدنه صفحه نمایش تاشو دو سال پیش را تداعی می‌کند، به این معنی که با تاشدن کامل، احساس بزرگی و ضخامت به مصرف کننده نمی‌دهد و تجربه قابل قبولی را خلق می کند.

در حالت «سه صفحه باز»، ضخامت Huawei Mate XT Ultimate به ۳.۶ میلی‌متر کاهش پیدا می کند و ضخیم‌ترین سمت آن تنها ۴.۷۵ میلی‌متر می شود؛ بنابراین با بدنه بسیار نازکی روبرو می شویم که تجربه ویژه ای را برای ما فراهم می کند. این ویژگی منحصر به فرد حس بسیار خاصی را به کسی که آن را در دست خود می‌گیرد، القا می‌کند.

اندازه صفحه نمایش Huawei Mate XT Ultimate در حالت کاملاً باز، به ۱۰.۲ اینچ رسیده و نسبت تصویر آن ۱۶:۱۱ است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این نوع دیزاین، مخصوص یک تبلت است که از یک دستگاه موبایل پدید آمده و هویتی جالبی را کسب کرده است. همچنین این گوشی صفحه نمایش با رزولوشن ۳۱۸۴ × ۲۲۳۲ پیکسل، وضوح بسیار بالا و رنگ‌های عالی را ارائه می‌دهد که در مقایسه با سایر تلفن‌های همراه، با صفحه‌های تخت و خمیده، بدون شک در سطح بالایی از کیفیت قرار دارد.

گوشی-هواوی-۱

ساختار سه صفحه‌نمایشی به Huawei Mate XT Ultimate این امکان را می دهد که به حالت دو صفحه‌نمایشی هم تبدیل شود. این دستگاه می‌تواند از رابط کاربری نرم‌افزاری و ویژگی‌های تاشویی سابق سری Mate X نیز بهره ببرد. با عرضه این نوع صفحه‌نمایش، Huawei در زمینه تکنولوژی صفحه‌های نمایش تاشو به بلوغ کامل دست یافته است.

فارغ از بررسی موارد این چنینی، بهتر است که به ظاهر خارجی این گوشی جذاب نیز نگاهی بیندازیم. دو محور مختلف روی بدنه آن در بخش تاشو داخلی و تاشو خارجی به کار رفته است. با وجود چنین تنوعی در صفحه‌نمایش، نیازی به افزودن یک صفحه‌نمایش خارجی اضافی با پورت Display Port نخواهید داشت.

گوشی-هواوی-۲

گوشی-هواوی-۳

ویژگی های ظاهری سورپرایز جدید هواوی

گوشی موبایل Huawei Mate XT Ultimate در دو رنگ مختلف عرضه شده است. این دو رنگ اشتراکاتی از جمله جنس چرم یکسان، الگوی الماسی، و اجزای طلایی رنگی که دارای الگوی رگه‌های سنگی خاص در قسمت ماژول دوربین هستند را دارند. این طور عنوان شده است که این ویژگی‌ها هر دستگاه را به مورد منحصر به فردی تبدیل کرده و Huawei Mate XT برای هر کاربر، یک تجربه کم نظیر را ارائه می دهد.

Huawei Mate XT Ultimate در رنگ مشکی عمیق تر و جذاب تر به نظر می رسد و وجود لبه طلایی جلوه خاصی به آن می بخشد. این بار در این طراحی منحصر به فرد، قاب محافظ ویژه ای برای هواوی Mate XT Ultimate در نظر گرفته شده است که می توان گفت مکملی هم برای محافظت از ساختار تاشو جانبی آن است و همچنین یک براکت، سبک و محکم بر روی آن ساخته شده است.

رنگ مشکی Huawei Mate XT Ultimate نسبت به سایر رنگ ها از جذابیت و عمق بیشتری برخوردار است که می تواند به خریداران جذابیت بیشتری داشته باشد. همچنین، لبه‌های طلایی آن زیبایی ویژه‌ای به آن می‌بخشد که در مدل های قبلی هواوی کمتر دیده شده است. در این طراحی منحصر به فرد، یک قاب محافظ ویژه برای Huawei Mate XT Ultimate در نظر گرفته شده که می‌توان آن را به عنوان یک مکمل برای حفاظت از ساختار تاشو جانبی دستگاه و همچنین به عنوان یک براکت سبک و مقاوم روی آن توصیف کرد.

Huawei Mate XT Ultimate یک گوشی موبایل با مجموعه‌ای از فرم‌های تاشو به اندازه‌های بزرگ، متوسط و کوچک است که تجربه‌ای مهیج از یک صفحه‌ نمایش مدرن را ارائه می‌دهد. در حالت کاملاً باز شده، این دستگاه بسیار شبیه به یک تبلت است اما در عین حال نازک‌تر و سبک‌تر از یک تبلت معمولی می‌باشد. این طراحی بدون شک بسیار جذاب و نوآورانه است و چشم مخاطب را در نگاه اول خیره می کند. قیمت این گوشی ۲۹۰ میلیون تومان است و قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت را دارد.

در تصویر زیر می توانید تصویر Huawei Mate XT Ultimate، قیمت این گوشی و مشخصات آن را در پایگاه خبری گسترش نیوز مشاهده کنید.

گوشی-هواوی

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز حوزه فناوری و آخرین تحولات قیمتی در بازار موبایل، سرویس فناوری پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

کدخبر: 336601 سهیل مافی

ارسال نظر

 

آخرین اخبار