|

قیمت پرچمدار جدید گوشی های ویوو لو رفت | ویوو ایکس ۲۰۰ را چند بخریم؟

Digital Chat Station، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، در ویبو پست جدیدی منتشر کرده و در آن قیمت ویوو ایکس ۲۰۰ را اعلام کرده است.

اقتصاد قیمت پرچمدار جدید گوشی های ویوو لو رفت | ویوو ایکس ۲۰۰ را چند بخریم؟

به نقل از وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت ویوو قصد دارد گوشی‌های سری X۲۰۰ خود را در تاریخ ۱۴ اکتبر در چین رونمایی کند. پیش‌بینی می‌شود این سری شامل سه مدل با نام‌های ویوو ایکس ۲۰۰، ویوو ایکس ۲۰۰ پرو و ویوو ایکس ۲۰۰ مینی باشد.

رندرهای این سه مدل به همراه جزئیات کلیدی آنها قبلا منتشر شده و اکنون به لطف پست جدید Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو از محدوده قیمتی آنها نیز آگاه شده‌ایم.

Digital Chat Station در پست خود به قیمت دقیق سه گوشی ویوو X۲۰۰، ویوو X۲۰۰ پرو و ویوو X۲۰۰ پرو مینی اشاره نکرده اما محدوده قیمتی این محصولات را بین ۴۰۰۰ یوان تا ۵۰۰۰ یوان (تقریبا معادل ۵۷۰ تا ۷۱۲ دلار) تخمین زده است. البته این افشاگر بعدا پست خود را ویرایش کرده و محدوده قیمتی را کاهش داده است.

محدوده قیمتی جدید هنوز تا حدودی مبهم است، اما به طور کلی می‌توان انتظار داشت که قیمت ویوو X۲۰۰ از ۴۰۰۰ یوان شروع شود. اگر این موضوع درست باشد، بدین معناست که علیرغم افزایش هزینه‌های قطعات، قیمت گوشی مشابه مدل قبلی خواهد بود.

قیمت-ویوو

این در حالی است که چیپست پرچمدار جدید مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۹۴۰۰ نسبت به نسل قبلی گران‌تر شده و بالطبع بر روی قیمت دستگاه‌ها تاثیر خواهد گذاشت. حتی یکی از مقامات ویوو علنا احتمال افزایش هزینه‌های چیپست را تأیید کرده است. با این حال، اگر ویوو بتواند با وجود این چالش‌ها، قیمت سال گذشته را حفظ کند، یک حرکت بزرگ به نفع کاربران و خریداران انجام داده است.

DCS در پست خود به صراحت درباره ویوو ایکس X۲۰۰ اولترا صحبت نکرده اما گفته است که قیمت مدل رده بالای این سری در حدود ۵۵۰۰ یوان (تقریبا معادل ۷۷۰ دلار) خواهد بود.

منبع: تکراتو
کدخبر: 336764

ارسال نظر