|

آپدیت فاجعه‌بار SmartThings | گوشی‌ های سامسونگ از کار افتاد!

اکنون سامسونگ نسخه سالمی را به جای این آپدیت معیوب ارائه کرده است.

اقتصاد آپدیت فاجعه‌بار SmartThings | گوشی‌ های سامسونگ از کار افتاد!

سامسونگ اخیراً آپدیتی برای اپلیکیشن SmartThings منتشر کرد که باعث شد بسیاری از گوشی‌های قدیمی گلکسی S۱۰ و نوت ۱۰ مدام ری‌بوت شوند و عملاً از کار بیفتند. البته اکنون سامسونگ نسخه جدیدی را جایگزین آپدیتی کرده که باگ دارد. این نسخه جدید این گوشی‌ها را مختل نمی‌کند.

براساس گزارش کاربران در ردیت، آپدیت اپلیکیشن خانه هوشمند سامسونگ، SmartThings، که هفته گذشته منتشر شد، برخی کاربران گلکسی S۱۰ و نوت ۱۰ (ازجمله نسخه‌های e، لایت، پلاس و ۵G) و گوشی‌های A۹۰ و M۵۱ را در حلقه بوت نامحدودی قرار داد و گوشی‌ آن‌ها را بلااستفاده کرد. کاربران ردیت پس از بررسی متوجه شدند این باگ مربوط به فریم‌ورک آپدیت SmartThings است.

آپدیت معیوب SmartThings در گلکسی S۱۰ و نوت ۱۰

گوشی-گلکسی-سامسونگ

طبق پست‌هایی که در ردیت منتشر شده، سامسونگ آپدیت معیوب را با نسخه جدیدی جایگزین کرده تا گوشی‌های قدیمی را خراب نکند (سری گلکسی S۱۰ سال ۲۰۱۹ عرضه شد.) اما برخی کاربران توصیه می‌کنند درهرصورت به‌روزرسانی خودکار را خاموش کنید.

به نظر می‌رسد برای درست‌ شدن گوشی‌های از کار افتاده، کاربران باید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند تا گوشی آن‌ها دوباره کار کند و البته هر داده‌ای را که بکاپ نگرفته باشند، از دست خواهند داد. البته مرکز خدمات سامسونگ در کره راه‌حلی برای این مشکل دارد که از بازنشانی به حالت کارخانه‌ و ازدست‌رفتن داده‌ها جلوگیری می‌کند و کاربران تأیید کرده‌اند راه‌حل سامسونگ مؤثر است.

مشکل برنامه SmartThings زمانی رخ داده که سامسونگ به‌تازگی رویداد SDC۲۴ را برگزار کرده؛ این رویداد برای توسعه‌دهندگان بوده و در آن نیز قابلیت‌های جدیدی برای SmartThings معرفی شد؛ مانند استفاده به‌جای کلید در هوشمند برای دستگاه‌های گلکسی.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 336830

ارسال نظر

 

آخرین اخبار