|

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت ارز دیجیتال یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ | بیشترین رشد ماهانه را بایننس ثبت کرد

برای ورود به دنیای ارز دیجیتال نباید از هر گونه تحلیلی استفاده کرد. یکی از تحلیل های مهم که کاربرد فراوانی هم دارد تحلیل های تکنیکال افراد و کارشناسان مطمئن در زمینه ارز دیجیتال می باشد.تحلیل تکنیکال تحلیلی است که از داده های قیمت و زمان جمع آوری شده است.این تحلیل با مشخص کردن فرصت های تجاری به افراد کمک می کند تا آینهای نه چندان دور را بتوانند پیش بینی کنند و یهتر و باخیالی راحت سرمایه گذاری کنند.با ما در این گزارش همراه باشید.

اقتصاد قیمت ارز دیجیتال یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ | بیشترین رشد ماهانه را بایننس ثبت کرد

ارزهای دیجیتال، مانند دلار و دیگر واحدهای پولی، دارای ارزش خاصی هستند که نوسانات قیمت آن‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل می‌توانند شامل مسائل سیاسی، اقتصادی و حتی نتایج رویدادهای ورزشی باشند. برای دستیابی به حداکثر سود در معاملات و سرمایه‌گذاری‌ها و همچنین افزایش دارایی‌های دیجیتال خود، ضروری است که تحلیل‌های مختلف را مطالعه کرده و از نظرات کارشناسان با تجربه در این زمینه استفاده کنید. ما در گسترش نیوز در کنار شما هستیم تا شما را از آخرین قیمت‌های بازار ارز دیجیتال و پیش‌بینی‌های آن آگاه کنیم. با ما همراه باشید.

دنیای ارز دیجیتال امروز چنان توسعه یافته است که اکنون حدود ۳۰ هزار ارز دیجیتال در صرافی های بزرگ و بین المللی معامله می شوند.هم اکنون ارزش کل بازار ارز دیجیتال حدود ۲ تریلیون دلار است.بیشترین میزان خرید و فروش در میان ارزهای دیجیتال را تتر به خود اختصاص داده است. بیت کوین، اتریوم و تتر با بیشترین سهم در بازار ارز دیجیتال به عنوان ارزهای محبوب شناخته شده اند که به ترتیب  ۵۶.۸۵ درصد، ۱۳.۴۸ درصد و ۵.۵۵ درصد را به خود اختصاص داده اند. شایان ذکر است که قیمت دلار حدود ۶۲,۹۷۸.۵۹ تومان است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با روند افزایشی آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین که در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۲ هزار دلار معامله شد. اکنون با توجه به روند افزایش که در بازار ارز دیجیتال دیده می شود با افزایش ۱.۵۰ درصدی به حدود قیمت ۶۲,۱۷۲.۹۸  هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال نیز کاهشی گزارش شده است.

در جدول زیر قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر را در تاریخ ۱۵ مهر همراه باتغییرات روزانه و ماهانه آن ها مشاهده می کنید.

نام ارز          دیجیتال قیمت تغییرات روزانه تغییرات ماهانه معاملات روزانه
Bitcoin ۳,۸۸۸,۰۱۰,۹۸۷  ۰.۰۱٪+ ۹.۳٪+ ۱۲,۵۵۶,۱۷۲,۰۳۰.۹۳
Ethereum ۱۵۱,۸۷۱,۴۹۲  ۰.۶۶٪+ ۰.۸٪+ ۷,۷۷۶,۷۶۲,۷۲۴.۸۶
Tether USDt ۶۲,۹۵۲  ۰.۰.۲٪+ ۰.۰۲٪+ ۲۷,۸۵۵,۲۹۰,۷۱۸.۳۳
BNB ۳۴,۹۷۵,۳۳۶  ۰.۸۹٪+ ۱۱.۲٪+ ۳۵,۳۸۱,۸۷۳
Solana ۸,۹۸۲,۵۶۶  ۰.۰۸٪+ ۹.۱٪+ ۱,۰۰۱,۱۷۶,۷۶۶.۸۲
USDC ۶۲,۹۹۳  ۰.۰۲٪+ ۰.۰۲٪+ ۲,۳۳۶,۷۶۵,۰۷۴.۲۲
XRP ۳۳,۳۵۹  ۰.۱۴٪- ۲.۹٪- ۶۳۰,۷۸۶,۳۹۸.۸۴
Dogecoin ۶,۸۵۱  ۰.۱۵٪+ ۹.۹٪+ ۳۶۶,۶۴۲,۳۶۹.۰۸
Toncoin ۳۲۷,۲۸۶  ۳.۶۷٪- ۷.۶٪+ ۱۴۵,۹۰۲,۳۳۸.۶۸
TRON ۹,۶۵۵ ۱.۲۷٪- ۲.۳٪+ ۱۹۲,۰۳۴,۲۲۱.۰۵
کدخبر: 336884

ارسال نظر