|

قیمت لباس زمستانی سرسام آور شد | گران ترین و ارزان ترین پافر چند؟

خرید لباس در هر فصلی دغدغه های خاص خودش را دارد و هر چقدر پاییز به میانه خود نزدیک می شود، نیاز به خرید لباس گرم و زمستانی نیز بیشتر احساس می شود. در این گزارش به بررسی قیمت انواع کاپشن پافر می پردازیم و به گران ترین و ارزان ترین آن اشاره می کنیم.

اقتصاد قیمت لباس زمستانی سرسام آور شد | گران ترین و ارزان ترین پافر چند؟

خرید لباس زمستانی با سردتر شدن هوا بازارش داغ می شود. خرید انواع کاپشن، پالتو و پافر برای در امان ماندن از سرما و برف و باران مورد نیاز اغلب افراد است. پافر یکی از انواع مختلف کاپشن است که جوانان امروزی در سال های اخیر اقبال خوبی به خرید آن نشان داده اند. پافرها معمولا از جنس ضد آب و ظاهری حجیم تشکیل شده اند که می تواند کلاه دار یا بدون کلاه باشد. همه کاپشن های مدل پافر بدون آستین هستند و برای استایل کردن آن باید یک هودی ضخیم یا یک پیراهن دورس بپوشید.

خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز در این گزارش به بررسی قیمت انواع پافر در بازار پرداخته است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

قیمت گران ترین پافرهای موجود در بازار

در تصویر زیر قیمت چند مدل پافر موجود در بازار را می بینیم که گران ترین آن در این تصویر بالای ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در مدل های دیگر پافر محدوده قیمت آن از تقریبا ۱۰ میلیون تا ۱۳ میلیون دیده می شود. این محدوده قیمتی همان طور که به آن اشاره کردیم در دسته پافرهای گران بازار قرار می گیرند.

پافر-گران

ارزان ترین پافر موجود در بازار

با بررسی سایت های خرید و فروش می بینیم که خرید پافر فقط در محدوده میلیونی نمی چرخد و می توان با کمی گشت و گذار در سایت ها و یا حضوری در بازارها، لباس های ارزان تری هم پیدا کرد. به عنوان مثال قیمت یک پافر زنانه در تصویر زیر را می بینم که قیمت آن ۴۱۹ هزار تومان اعلام شده است. با توجه به مقایسه قیمت ها نسبت به مدل های قبلی می بینیم که قیمت این پافر خیلی ارزان تر است. البته از نظر طراحی و کیفیت لباس قطعا نمی توان همان انتظار را از این لباس داشت.

 

پافر-ارزان

 

کدخبر: 337236

ارسال نظر

 

آخرین اخبار