|

هشدار مهم | نابودی در کمین خودروسازان معروف | ۱۰ سال پایانی این خودروها آغاز شد!

در حال حاضر، برندهای بزرگ خودروسازی با چالش‌های متعددی مواجه هستند که این مسائل فشار زیادی را بر آن‌ها تحمیل می‌کند.

اقتصاد هشدار مهم | نابودی در کمین خودروسازان معروف | ۱۰ سال پایانی این خودروها آغاز شد!

این روزها برندهای بزرگ خودروسازی با چالش‌های بسیاری روبه‌رو هستند. این چالش‌ها فشار زیادی به خودروسازان می‌آورد و همین مسئله باعث خواهد شد در دهه بعد، بسیاری از برندهای خودروسازی دیگر وجود خارجی نداشته باشند. اگر برند خودروسازی هیچ راهی برای ادامه حیات خود نداشته باشد، ممکن است با خطر تعطیلی کامل مواجه شود. برند خودروسازی فیسکر پس از چند مرتبه تلاش برای احیا مجدد تعطیل شد. اکنون این پرسش پیش می‌آید که نوبت تعطیلی کدام‌یک از خودروسازان فرارسیده است؟

به نظر می‌رسد نخستین عضو گروه تعطیلی خودروسازان در آینده نزدیک،‌ برند آمریکایی کرایسلر باشد. این شرکت درحال‌حاضر فقط دو مینی‌ون کرایسلر پاسیفیکا و کرایسلر وویجر را تولید می‌کند. ۱۰۰ درصد خط تولید کرایسلر به مینی‌ون‌ها اختصاص یافته است. این پرسش مطرح می‌شود که کرایسلر می‌تواند با دو مینی‌ون زنده بماند؟ اگر آن‌ها بتوانند ادامه بدهند، این حرکت شاهکار به حساب می‌آید!

دیگر اعضای باشگاه خودروسازان ناکام

برند انگلیسی جگوار نیز در مقطع حساسی قرار دارد. این برند بریتانیایی دگرگونی عظیمی را تجربه می‌کند. جگوار قصد دارد در آینده کامل الکتریکی شود و فقط خودروهای برقی تولید کند. این تصمیم بسیار بلند پروازانه و جسورانه محسوب می‌شود. جگوار می‌خواهد برای رقابت با محصولات بنتلی خودروهای برقی لوکس با قیمت بالا تولید کند. قرار است اواخر سال جاری میلادی، جگوار مدل مفهومی جدیدی معرفی کند که مسیر جدید این شرکت و محصولات آن را نشان‌ دهد. جگوار قصد دارد تولید تمامی محصولاتش به‌جز مدل F-Pace‌ را متوقف کند. این تصمیم استراتژی افراطی است و مشخص نیست مشتریان چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

خودروی-مشهور

سومین برند از خودروسازانی که دهه آینده را نمی‌بینند، شرکت ژاپنی میتسوبیشی است. این شرکت هنوز خودروهایش را تولید و عرضه می‌کند اما مدل‌های آن کم‌ و کمتر می‌شود. این شرکت فعلاً فقط مدل‌های اکلیپس کراس، اوتلندر اسپرت (ASX) و اوتلندر را در خط تولید اصلی خود دارد. به نظر می‌رسد خدا این برند را به‌خاطر توقف تولید مدل‌های محبوب میتسوبیشی لنسر EVO و میتوبیشی اکلیپس اصلی مجازات کرده است!

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 337532

ارسال نظر

 

آخرین اخبار