|

خبر فوری | زمان آغاز پیش فروش بزرگ سایپا اعلام شد | چه خودرویی فروخته می شود؟

شرایط فروش ویژه خودرو کوییک GXR-L برای مهر ۱۴۰۳ اعلام گردید.

اقتصاد خبر فوری | زمان آغاز پیش فروش بزرگ سایپا اعلام شد | چه خودرویی فروخته می شود؟

فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از روز دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا مهر ۱۴۰۳

گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار، توزیع مناسب محصولات پرتقاضای خود و همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده از محل مازاد استفاده نشده از سهمیه جوانی جمعیت،‌ امکان ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی (با ظرفیت محدود) و مطابق با شرایط و محدودیت‌های گذشته  آغاز خواهد کرد.

سایپا

زمان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۳

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ آغاز می‌شود.

لینک ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۳

در این طرح فروش که از روز دوشنبه هفته جاری (۲۳ مهر ماه) آغاز می‌شود، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

خودرو-کوییک

شایان ذکر است که قیمت  خودروهای داخلی سایپا  روز گذشته (۱۹ مهر ۱۴۰۳) بازار را در شوک فرو برد و نمودار قیمتی آن ها امروز در آخرین روز هفته نیز روند صعودی خود را طی کرد. این روند افزایش قیمت در بازار خودرو بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان بوده است، که باعث ایجاد تورم در بازار خودرو شد. 

قیمت خودروهای نارنجی پوشان جاده مخصوص  که در اوایل هفته گذشته افزایش یافته بودند، روز پنج شنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳ با افزایش قیمت روبرو بوده اند. 

با بررسی قیمت مدل های مختلف در بازار خودرو قیمت محصولات سایپا افزایش چشمگیری پیدا کرده و  بازار خودرو را با نوسان قیمتی روبروکرده است .

منبع: اقتصادآنلاین
کدخبر: 337544

ارسال نظر

 

آخرین اخبار