|

آخرین وضعیت بازار ارز دیجیتال ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | سازمان ملل برای فعالین بازار رمزارز خط و نشان کشید

بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال روند صعودی به خود گرفته است؛ اما هنوز به رویای بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری نرسیده ایم. روند خرید در بازار بر اساس نظر کارشناسان تهاجمی است و کاربران جوان این بازار هنوز به فکر ایردراپ های جذاب هایی چون همستر و کتیزن هستند.

اقتصاد آخرین وضعیت بازار ارز دیجیتال ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | سازمان ملل برای فعالین بازار رمزارز خط و نشان کشید

قیمت بیت کوین، امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۳ با نرخ فعلی ۶۲,۷۰۲ دلار معادل ۳,۹۵۲,۴۶۷,۲۱۹ تومان اعلام شد. دومین رمزارز محبوب بازار اتریوم؛ با قیمت ۲,۴۴۶ دلار معادل ۱۵۴,۲۲۸,۴۶۵ میلیون تومان فروخته شده است. در ادامه نگاهی به قیمت ۱۰ رمزارز  برتر بازار خواهیم داشت. همراه ما باشید. 

قیمت_رمزارز

تحلیل ها در بازار نشان می دهد که ۳ توکن صرافی اف‌تی‌ایکس (FTT)، مانترا (OM) و استکس (STX) پتانسیل رشد دارند. البته کاربران باید در هنگام معامله تمامی نکات را رعایت کنند تا دچار ضرر و زیان مالی نشوند. 

سرقت-رمزارزی

جالبترین موضوع در روزهای اخیر تقسیم رمزارزها برای طلاق و هشدار سازمان ملل بود. سازمان ملل در هشداری اعلام کرد؛ 

اپلیکیشن تلگرام به یکی از بسترهای اصلی فعالیت‌های شبکه‌های جنایی در جنوب شرق آسیا تبدیل شده است.

سازمان ملل مدعی است که گروه‌های جنایتکار از ویژگی‌های رمزگذاری‌شده این پلتفرم برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی نظیر پولشویی، کلاهبرداری و تبادل اطلاعات دزدیده شده استفاده می‌کنند. این گروه‌ها سالانه بین ۲۷.۴ تا ۳۶.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده و به راحتی به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهند.

به گفته دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل (UNODC)، تلگرام به ابزاری حیاتی برای این گروه‌ها تبدیل شده و آن‌ها از این پلتفرم برای فروش نرم‌افزارهای مخرب، کلاهبرداری و تبادل اطلاعات حساس مانند شماره‌های کارت اعتباری استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، یکی از این شبکه‌ها در تبلیغاتی اعلام کرده که می‌تواند روزانه ۳ میلیون دلار ارز دیجیتال سرقتی را از طریق تلگرام جابه‌جا کند.

در این میان، افزایش تعداد صرافی‌های غیررسمی ارزهای دیجیتال در تلگرام، ردیابی پول‌های کثیف را دشوارتر کرده است. همچنین، طبق گزارش UNODC، استیبل‌کوین تتر (USDT) به عنوان ابزار اصلی برای این فعالیت‌ها شناخته می‌شود.

کدخبر: 337570

ارسال نظر

 

آخرین اخبار