|

اختصاصی گسترش نیوز

پیش بینی قیمت شیبا در بازار ارز دیجیتال | اتریوم به ۳ هزار دلار نزدیک می شود؟

در سال جاری شیبا روند پر افت و خیزی را داشته است. پیش بینی می شود در سال آینده روند افزایشی داشته باشد و بین 0.0000489951 و 0.000059994 دلار قیمت داشته باشد. همچنین برای سال ۲۰۲۰۶ نیز پیش بینی می شود این ارز بین 0.0000719928 و 0.0000859914 دلار قیمت گذاری شود.

اقتصاد پیش بینی قیمت شیبا در بازار ارز دیجیتال |  اتریوم به ۳ هزار دلار نزدیک می شود؟

قیمت بیت کوین  امروز ۲۲ مهر ماه؛ با نرخ فعلی ۶۲,۶۷ دلار  معادل ۳,۹۳۱,۸۳۹,۵۰۳ تومان اعلام شد. قیمت اتریوم هم با نرخ فعلی ۲,۴۶۷ دلار معادل ۱۵۴,۹۸۱,۲۶۴ تومان خرید و فروش شد. در ادامه نگاهی به قیمت ۱۰ رمز ارز برتر می اندازیم. 

رمز ارز

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند قیمت بیت کوین و اتریوم ممکن است که در آستانه ریزش دیگری باشند. این ریزش در مورد اتریوم می‌تواند فرصت خریدی عالی برای سرمایه‌گذارانی که قصد ورود دارند، فراهم کند. تحلیلگران دیگری نیز هستند که باور دارند سقوط بیت کوین به نواحی پایین‌تر صرفا یک خیال خام است و آینده بیت کوین در میان‌مدت و بلندمدت را صعودی می‌دانند.

ریزش اتریوم؛ فرصت خریدی که شاید دیگر تکرار نشود

تحلیلگری که با نام مستعار کاپو (Capo) فعالیت می‌کند در کانال تلگرامی خود گفت که قیمت اتریوم در آستانه ریزش به سطوحی است که آخرین بار در اواخر سال ۲۰۲۳ ثبت شده بود و این ارز دیجیتال می‌تواند بیش از ۲۶٪ از قیمت فعلی خود کاهش پیدا کند.

کاپو گفت: قیمت اتریوم در طول ۲ ماه گذشته بین ۲,۰۰۰ تا ۲,۸۰۰ دلار درحال نوسان بوده است. به‌نظر می‌رسد این ناحیه یک محدوده انباشت است. با این وجود احتمالا پیش از صعود، به محدوده ۱,۸۰۰ تا ۲,۰۰۰ دلار باز خواهد گشت (فاز بهاری در الگوی انباشت).

به گفته کاپو، در صورت سقوط قیمت اتریوم ممکن است قیمت آلت کوین‌ها نیز ریزش داشته باشد. اگر چنین شود، شرایط را برای شروع یک آلت سیزن (Alt Season) مطلوب فراهم می‌کند.

کاپو ادامه داد: اگر این سناریو پیش بیاید، قیمت آلت کوین‌ها باید بین ۲۰٪ تا ۴۰٪ کاهش یابد، مانند کاهش دوران کرونا. در صورت رخ دادن این اتفاق نگران نباشید، زیرا احتمالا یکی از بهترین فرصت‌های خرید برای شما فراهم می‌شود.

او به تحلیل بیت کوین نیز پرداخت و گفت که برگشت قیمت بیت کوین به ۶۰,۰۰۰ دلار، پس از اینکه به زیر ۵۹,۰۰۰ دلار سقوط کرد، احتمالا جهش گربه مرده (Dead cat bounce) بوده است.

جهش گربه مرده (نوعی تله گاوی)، یک روند صعودی کوتاه‌مدت است که پس از یک روند نزولی طولانی‌تر رخ می‌دهد. این افزایش کوتاه مدت قیمت، باعث می‌شود معامله‌گران به‌ اشتباه آن را یک رالی تصور کنند و درست پیش از یک افت دیگر قیمت، وارد بازار شوند، غاف از اینکه نزول دیگری در راه است.

کاپو بیان کرد: قدم اول برداشته شده است. حال باید منتظر برخورد قیمت با یک سقف محلی در نزدیکی این نواحی و ادامه‌ روند نزولی در این هفته باشیم.

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 337719

ارسال نظر

 

آخرین اخبار