|

ثبت نام محصول جدید سایپا ۲۳ مهر۱۴۰۳ شروع شد + قیمت

فروش جدید یک خودرو از محصولات سایپا از دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. بعد از ایران خودرو که یک فروش فوق العاده را انداخت اینبار خودروسازی سایپا در حال قدم برداشتن در این راه است.کمپاننس سایپا برای امروز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح فروش فوق العاده خود را شروع می کند.لاذم به ذکر است این فروش فقط برای یک خودرو جدید شروع می کند.

اقتصاد ثبت نام محصول جدید سایپا ۲۳ مهر۱۴۰۳ شروع شد + قیمت

کمپانی سایپا از شرایط فروش مجصول جدید خود پرده پردای و اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند، شرایط شرایط فروش فوق العاده محصول شرکت پارس خودرو به شرح ذیل در سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا اجرایی خواهد شد.

زمان شروع ثبت نام فروش جدید سایپا

متقاضیان محترم طرح عادی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. ثبت و بروزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از تاریخ فوق در سایت الزامی می باشد.

سایپا

منبع: اطلاعات
کدخبر: 337847

ارسال نظر

 

آخرین اخبار