|

۱۰ محصول ایران خودرو ۲۳ مهر ۱۴۰۳ آماده تحویل شد +جزئیات

امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳ موعد تحویل محصولاتی که ایران خودرو در طرح پیش فروش خود به فروش رساند است. این خودروها که لیست آن ها در پایین آمده است پیش‌تر در طرح‌های فروش ایران خودرو عرضه شده و حالا در موعد تحویل به دست خریداران خواهد رسید.

اقتصاد ۱۰ محصول ایران خودرو ۲۳ مهر ۱۴۰۳ آماده تحویل شد +جزئیات

موعد تحویل ۱۰ محصول ایران خودرو امروز، ۲۳ مهر، به خریداران اعلام شد و شماره‌گذاری خودروها انجام گرفت. جدیدترین تولیدات ایران خودرو از امروز در خیابان‌های کشور به حرکت درآمده‌اند.

دریافت مجوز شماره‌گذاری و تحویل خودروهای این شرکت، از این جهت مورد توجه است که ایران خودرو و سایر خودروسازان کشور، همواره با مشکلات زیادی نظیر معیارهای استاندارد، مسائل اقتصادی و تحریم مواجه بودند. در طرح‌های فروش پیشین این شرکت به وفور شاهد عدم تحویل خودرو در زمان اعلامی بوده‌ایم.

مراحل تحویل ۱۰ محصول ایران خودرو امروز ۲۳ مهر به خریداران انجام می‌شود. این خودروها پیش‌تر در طرح‌های فروش ایران خودرو عرضه شده و حالا در موعد تحویل به دست خریداران خواهد رسید. در لیست خودروهای بزرگترین خودروساز ایران، نام برترین محصولات این شرکت دیده می‌شود، ضمناً دو محصول مونتاژی ایران خودرو نیز در برند هایما در لیست ۱۰تایی قرار دارند.

استمرار ایران خودرو به تحویل به موقع محصولات ثبت‌نامی خود و همچنین مساعدت‌های مراجع ذی‌ربط مانند سازمان ملی استاندارد و کمیته استمرار منجربه  کسب مجوز شماره‌گذاری این خودروها شده است. تمامی ۱۰ محصول این شرکت امروز شماره‌گذاری شده و به مشتریان تحویل می‌‌شوند.

لیست ۱۰ گانه محصولات ایران خودرو عبارتنداز:

ری‌را

پژو ۲۰۷

تارا

دناپلاس 6دنده دستی

دناپلاس اتوماتیک

سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P

سون پلاس گازسوز با موتور EF7

آریسان 2

هایما 7X

هایما S8

در مورد سایر محصولات هم پیگیری‌های لازم در حال انجام است و پس از رفع محدودیت‌ها، مجوز شماره‌گذاری آنها نیز داده می‌شود.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 337863

ارسال نظر