|

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو فورجی لو رفت!

مشخصاتی از Redmi Note 14 Pro به‌وسیله انتشار گواهی FCC به‌روز شده است، این گوشی به زودی و در آینده نزدیک برای ورود به بازار آماده خواهد شد.

اقتصاد مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو فورجی لو رفت!

در اواخر ماه گذشته، برند زیرمجموعه شیائومی، یعنی ردمی، گوشی‌های Redmi Note ۱۴ Pro ۵G و Redmi Note ۱۴ Pro+ ۵G خود را در چین معرفی کرد.

اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت در حال کار بر روی نسخه‌های فورجی این دستگاه‌ها با چیپست متفاوت و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است. امروز نیز نسخه فورجی ردمی نوت ۱۴ پرو با شماره مدل ۲۴۱۱۶RACCG در لیست FCC ظاهر شده و به دنبال آن برخی از جزئیات مربوط به مشخصات دستگاه لو رفته است.

این‌طور که پیداست، ردمی Note ۱۴ Pro ۴G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) خواهد بود. محض یادآوری، نسخه ۵G این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح کمی بالاتر یعنی ۱.۵K (۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل) بهره می‌برد.

علاوه بر این، در این لیست تایید شده است که این گوشی در چهار پیکربندی مختلف با ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات-ردمی

گواهی FCC ردمی نوت ۱۴ پرو فورجی

گفته می‌شود که منبع تغذیه این دستگاه همانند نسخه فایوجی یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. با توجه به این که چیپست این دستگاه توانایی کمتر و در نتیجه مصرف انرژی پایین‌تری خواهد داشت، ممکن است که نسخه فورجی در طول عمر باتری از همتای فایوجی خود پیشی بگیرد؛ به خصوص اینکه وضوح صفحه نمایش نیز پایین‌تر است و انرژی کمتری مصرف می‌کند. همچنین فهرست FCC نشان می‌دهد که تاریخ عرضه دستگاه بسیار نزدیک و قریب‌الوقوع است. شایان ذکر است که این گوشی قبلا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز ظاهر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، نسل قبلی این دستگاه یعنی Redmi Note ۱۳ Pro ۴G، در ژانویه سال جاری با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی ۶۷ واتی و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه شد. با این حال، ردمی در نسل جدید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی آورده و گفته می‌شود که احتمالا همین کار را با نسخه ۴G نیز انجام خواهد داد.

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، Redmi Note ۱۴ Pro ۴G با تراشه‌ای از برند مدیاتک وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که ردمی نوت ۱۳ پرو فورجی با تراشه هلیو G۹۹ اولترا مدیاتک و ردمی نوت ۱۴ پرو فایوجی با تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ اولترا مدیاتک به بازار عرضه شدند.

گوشی-ردمی

منبع: تکراتو
کدخبر: 337994

ارسال نظر

 

آخرین اخبار