|

خوش به حال جانبازان شد | جواهر آلمانی در راه گمرک ایران

با حذف انحصار واردات خودروهای BMW، بازار به سود مشتریان تغییر یافته است. شرکت‌هایی مانند مهام خودرو و پرشیا خودرو با ارائه خدمات پس از فروش قوی، خریدی مطمئن‌تر را تضمین می‌کنند. در دور جدید واردات، انحصار واردات این خودروها از میان برداشته شده و حالا مهام خودرو و پرشیا خودرو به طور موازی واردات را انجام می‌دهند. این تغییر منجر به افزایش رقابت و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش شده است.

اقتصاد خوش به حال جانبازان شد | جواهر آلمانی در راه گمرک ایران

در دور جدید واردات خودرو و با واگذاری خدمات پس از فروش BMW به پرشیا خودرو، خریداران می‌توانند با اطمینان بیشتری به خرید این خودروهای لوکس بپردازند. همچنین، روز گذشته سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با انتشار اطلاعیه شماره ۴ دوباره فعال شد. متقاضیان می‌توانند از امروز سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳، حساب وکالتی خود را ایجاد کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در آن مسدود کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، خودروهای BMW وارداتی تنها برای جانبازان در دسترس خواهند بود.

انحصار واردات خودروهای BMW لغو شد

در دور جدید واردات خودرو، دیگر انحصار برندها توسط یک شرکت وجود ندارد. شرکت‌های مختلف برای واردات یک مدل خودرو اقدام کرده‌اند و به صورت موازی در سامانه‌های فروش فعال هستند. این تغییر باعث رقابتی‌تر شدن بازار فروش خودروهای وارداتی شده است.

نظارت وزارت صمت و چالش‌های خدمات پس از فروش

با وجود این که وزارت صمت مجوز واردات را صادر کرده، برخی شرکت‌ها توان ارائه خدمات پس از فروش مطلوب را ندارند و این موضوع باعث نارضایتی مشتریان شده است

شرکت مهام خودرو که قبلاً محصولات تویوتا را در سامانه جانبازان عرضه کرده بود، اعلام کرده که به زودی خودروهای BMW را نیز وارد خواهد کرد. مهام خودرو، خدمات پس از فروش و گارانتی خودروهای وارداتی خود را به پرشیا خودرو واگذار کرده است. پرشیا خودرو، با تجربه‌ای بالا در ارائه خدمات ب ام و، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که خرید مطمئنی داشته باشند.

انحصار واردات خودروهای BMW لغو شد

شرکت مهام خودرو، پس از تجربه موفقیت‌آمیز در واردات تویوتا و واگذاری خدمات آن به ایرتویا، حالا خدمات و گارانتی خودروهای BMW را نیز به پرشیا خودرو سپرده است. این همکاری باعث بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

 

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 338007

ارسال نظر